Druk książek: Łatwo jest być ekologicznym
Mówiliśmy już o zaletach środowiskowych dokumentów transakcyjno-promocyjnych i opakowań cyfrowych, teraz więc nadszedł czas, aby rzucić...
Mówiliśmy już o zaletach środowiskowych dokumentów transakcyjno-promocyjnych i opakowań cyfrowych, teraz więc nadszedł czas, aby rzucić...
Prasy cyfrowe Xerox mają ścisłą rejestrację przód-tył, ale skłamałbym, gdybym powiedział, że przesunięcia obrazu nigdy nie miały miejsca...
Graph Expo to najbardziej wszechstronne targi i konferencja w Ameryce Północnej poświęcone przygotowaniu do druku, drukowaniu, przetwarzaniu i...
Przez lata w produkcji książek dominowały książki drukowane techniką offsetową, jednak łańcuch dostaw wydawnictw książkowych przechodzi...
Napisane przez Bill Michael Analityk ds. marketingu Korporacja Xerox Znasz je: słuch, wzrok, dotyk, zapach, smak. Na targach drupa, każdy z Twoich...
Napisane przez: Howard Fenton Starszy konsultant ds. technologii NAPL Od czasu ogłoszenia przez Google, że ich kryteria wyszukiwania kładą...
Napisane przez Tricia Bhattacharya Kierownik ds. marketingu segmentu światowego Xerox Corporation Kończąc tydzień In-Plant, chcieliśmy zwrócić...
Napisany przez: Joel Basa Kierownik ds. eMarketingu Xerox Corporation Raz na jakiś czas na moim biurku pojawia się aplikacja do druku, która...
Napisane przez: Howard Fenton Starszy konsultant ds. technologii NAPL Jeśli przyjrzeć się temu, w jaki sposób nowe innowacyjne technologie są...
Napisany przez Derrick Doi Wiceprezes ds. segmentu druku szybkiego i franczyzowego, Xerox Corporation Kiedy w 1999 roku Ron Bradley kupił...
Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Według magazynu Forbes, Internet drastycznie zmienił sposób, w jaki firmy...
Napisany przez Davida Batesa, Wiceprezes ds. marketingu i eCommerce, NARS Korporacja Xerox Wyobraź sobie, że wychodzisz przed swoją nowojorską...
Nancy Chetron, Dyrektor ds. marketingu światowego Dostosowania Produkcji/ Przepływu Pracy i Rozwiązań, Xerox Corporation Ostatnio jest dużo...
Napisane przez Nancy Chetron, Kierownik ds. marketingu światowego Dostosowania Produkcji/ Przepływu Pracy i Rozwiązań, Xerox Corporation Czy...
Poniższy tekst jest fragmentem serii "Siedem mitów sprzedaży poligraficznej" Matthew Parkera: Uwielbiam wszystkie cechy mojego samochodu. Podoba...
Napisany przez Tod Viniski Menedżer ds. marketingu światowego, przepływ pracy i rozwiązania, Xerox Corporation Rynek druku dojrzewa. Technologia...
Napisany przez Patrick Henry Redaktor wykonawczy WhatTheyThink.com Oryginalnie opublikowane przez WhatTheyThink.com Wchodząc na Twittera Xerox...
Napisany przez Tim Orbanac Student, Szkoła Nauk Medialnych, Instytut Technologii w Rochester "Dlaczego to studiujesz?" "Co zamierzasz...
Następnym razem, gdy zajrzysz do swojej skrzynki pocztowej, przyjrzyj się uważnie temu, co do niej wnosisz.Personalizacja osiągnęła dziś nowy...
Czy kiedykolwiek byłeś w pomieszczeniu z innymi ludźmi biznesu?To idealny moment, aby sprawdzić, czy możesz poznać nowych klientów. Może to...
Kiedy w 2005 roku huragan Katrina uderzył w wybrzeże Zatoki Perskiej, drukarnia Pel Hughes LLC z Nowego Orleanu znalazła się dosłownie pod wodą...
Xerox i InfoTrends po raz kolejny współpracują w zakresie serii webinarów dotyczących najważniejszych możliwości biznesowych w branży...
Podczas zimnej rozmowy z dużym dostawcą motoryzacyjnym w 1992 roku, Fred Arnold miał problemy ze sprzedażą tradycyjnej oferty druku komercyjnego...
W raporcie InfoTrends z 2014 roku Production Print Services in North America: Understanding Industry Transformation, zapytano respondentów: "Które...
Każdy, kto zwraca uwagę na tę branżę, wie, że atrament jest kolejną technologią transformacyjną w druku komercyjnym i produkcyjnym...
Niektóre drukarnie mają obecnie trudne warunki. Z pewnością jest ku temu kilka dobrych powodów. Marże zysku są ograniczane. Zmniejsza się...
Napisany przez Matt Carter Specjalista SEO, MGX Copy Trudno uwierzyć, że kolejny rok już minął! Jako marketerzy i osoby rozwijające biznes...
Jeśli szukasz dowodów na żywotność dzisiejszej branży komunikacji graficznej, nie szukaj dalej niż program nagród Xerox Best-of-the-Best...
Krytyczne zadania drukowania w kolorze. Znasz je dobrze i z pewnością otrzymałeś już ich sporo. Są one dostępne we wszystkich kształtach i...
Jako przetwórca opakowań lub właściciel marki masz przed sobą wyzwania. Użytkownicy końcowi chcą bardziej autentycznych, bezpiecznych i...
Olimpiada" branży druku i komunikacji graficznej otworzyła swoje podwoje w tym tygodniu, witając ponad 300.000 odwiedzających z ponad 130 krajów...
Druk personalizowany ma ogromny wpływ na działanie direct mail, ale w mniejszym stopniu na jego kuzyna - katalog. Mimo to tradycyjne, statyczne...
To, co oznacza bycie drukarzem, ulega zasadniczym zmianom. Rozejrzyj się dookoła, a zauważysz, że rynek stał się niewiarygodnie zatłoczony...
Dla dzisiejszych przetwórców "zwinność" jest czymś więcej niż tylko modnym słowem; jest to istotna część każdej długoterminowej...
Chociaż większość ekspertów w branży niechętnie rozmawia o kosztach i konkurencyjnych cenach, większość właścicieli przyznaje, że jednym...
Czy Twoi klienci szukają bardziej efektywnych kosztowo sposobów na zwiększenie sprzedaży? Jeśli tak, zachęć ich do przyjrzenia się ich...
To jest skrócony fragment. Aby uzyskać więcej wskazówek i najlepszych praktyk, zapoznaj się z pełnym artykułem. Czy planujesz wziąć udział...
Czy zdarzyło Ci się kiedyś stracić chęć do życia podczas prezentacji? Tak właśnie było ze mną, kiedy otrzymałem pierwszą prezentację na...
Kiedy myślimy o sprzedaży druku nietransakcyjnego, myślimy o wykorzystaniu go do generowania leadów i sprzedaży bezpośredniej. Ale co z rynkiem...
Wyobrażenie wielu ludzi na temat idealnej rozmowy sprzedażowej jest błędne! Załóżmy, że skontaktowałeś się z potencjalnym klientem...
Jako kupujący, wyrzuciłem wiele listów sprzedażowych od firm poligraficznych prosto do kosza. Ostatnią rzeczą, jaką chcesz, aby się stało...
W pierwszej części tej serii omówiliśmy najnowszy raport IdeaAlliance na temat stanu branży. W raporcie tym wiodące firmy odnotowały wzrost...
Trzydzieści lat temu istniał tylko jeden sposób na produkcję książek - druk offsetowy. Dokładniej mówiąc, zwojowe prasy offsetowe były...
W ciągu ostatnich trzech miesięcy miałem dwa zlecenia na gaszenie pożarów. Nie, nie zostałem strażakiem amatorem. Gaszenie pożarów nazywam...
Istnieje duży problem z rocznymi celami sprzedaży Ten rodzaj celu sprzedażowego może być bardzo trudny do utrzymania w skupieniu. Na początku...
W moim ostatnim artykule poddaliśmy w wątpliwość pojęcie "widoku z helikoptera" - popularnego wyrażenia używanego w biznesie do opisania...
Uproszczenie i automatyzacja przepływu pracy w produkcji poligraficznejZamiast komplikować pracę, dobra automatyzacja powinna w istocie...
Krótkookresowe koperty czterokolorowe i druk cyfrowyWpis gościnny Briana Segnita, Menadżera ds. marketingu produktów Versant, @xrxphotoJeśli...
Co napędza wzrost rynku drukarek atramentowych?Produkcyjny druk atramentowy jest dobrze przygotowany do realizacji dzisiejszych strategii...
Niektóre prasy arkuszowe mają wiele talentów, więc czego możesz oczekiwać od swojej? Poświęć kilka minut na obejrzenie poniższych filmów...
Wpis gościnny Kerry Regan"Nie chcemy produkować masowego druku offsetowego. Chcemy, aby komunikacja działała na korzyść naszych klientów, ich...
Po zakończeniu inspirującej konferencji Print 18, chcemy kontynuować dzielenie się historiami i rozmowy na temat farb metalicznych i zadań...
Jeśli Twoim celem jest pozyskanie większej liczby zleceń od współczesnych marketerów, którzy stawiają na druk, Twoja obecna cyfrowa maszyna...
Szukasz nowego sposobu na doładowanie przychodów? Nigdy nie było lepszego momentu, aby zanurzyć się w triggered direct mail.Oto jak to działa...
Ten post autorstwa Ramona Raya pierwotnie ukazał się na blogu Xerox Small Business Blog, ale jego kolorowe przesłanie powinno zainteresować...
Przy podejmowaniu decyzji o wyborze broszur do druku, typ i gramatura papieru może być często jedną z ostatnich rzeczy, na które się decydujesz...
Nawet w dzisiejszej erze cyfrowej drukowane broszury pozostają ważnym, popularnym i bardzo skutecznym sposobem promocji firm, wydarzeń, produktów...
Przy tworzeniu każdej drukowanej broszury lub dokumentu należy wziąć pod uwagę wszystko, od rozmiaru publikacji po przeznaczenie gotowego...
Świat zmienił się bardzo szybko w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Niemal każdy aspekt życia codziennego uległ całkowitej zmianie, od biznesu...
Tak samo drukowanie ulotek, jak i jego wycena, to czynności, które należy uzależniać od przynajmniej kilku czynników. Na pierwszy plan...
Format pliku Zalecane jest zapisanie pliku w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmowane są także pliki w formacie EPS, PS, TIFF...
Zamierzasz zaprojektować ulotkę reklamową dla swojej firmy, ale nie masz pojęcia w jaki sposób się do tego zabrać? Z naszego artykułu...
Ważnym elementem każdej kampanii marketingowej są ulotki. Wynika to oczywiście z ich przystępnej formy, a także niskich kosztów, jakie...