Ulotki reklamowe

Magia rejestracji od przodu do tyłu

Prasy cyfrowe Xerox mają ścisłą rejestrację przód-tył, ale skłamałbym, gdybym powiedział, że przesunięcia obrazu nigdy nie miały miejsca...

Seria webinariów Xerox przedstawia...

Xerox i InfoTrends po raz kolejny współpracują w zakresie serii webinarów dotyczących najważniejszych możliwości biznesowych w branży...

Drupa 2016: Week One Recap

Olimpiada" branży druku i komunikacji graficznej otworzyła swoje podwoje w tym tygodniu, witając ponad 300.000 odwiedzających z ponad 130 krajów...

Jak skutecznie sprzedawać personalizację

Czy zdarzyło Ci się kiedyś stracić chęć do życia podczas prezentacji? Tak właśnie było ze mną, kiedy otrzymałem pierwszą prezentację na...

Sprzedaż druku na rynku wtórnym

Kiedy myślimy o sprzedaży druku nietransakcyjnego, myślimy o wykorzystaniu go do generowania leadów i sprzedaży bezpośredniej. Ale co z rynkiem...

Koszt druku ulotek - analiza

Tak samo drukowanie ulotek, jak i jego wycena, to czynności, które należy uzależniać od przynajmniej kilku czynników. Na pierwszy plan...

Dobra ulotka: jak ją wydrukować?

Ważnym elementem każdej kampanii marketingowej są ulotki. Wynika to oczywiście z ich przystępnej formy, a także niskich kosztów, jakie...