Przegląd szczególnie słodkiego pomysłu
Graph Expo to najbardziej wszechstronne targi i konferencja w Ameryce Północnej poświęcone przygotowaniu do druku, drukowaniu, przetwarzaniu i sprzętowi cyfrowemu. Ponad 40 000 profesjonalistów z branży gromadzi się, aby zapoznać się z najnowszymi technologiami i produktami w branży. Oprócz przyciągnięcia drukarni komercyjnych na stoisko Xerox podczas tej imprezy, celem drugorzędnym było wygenerowanie wykwalifikowanych kandydatów do rozwiązań Xerox typu "one-to-one". Aby zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia naszego stoiska na targach, firma Xerox zaoferowała im możliwość wyboru własnego przysmaku dzięki spersonalizowanemu programowi realizacji, który sprawił, że pomysł był wyjątkowo słodki. Myślą przewodnią programu "Snackinar" było to, że rynek szybko się zmienia, zarówno dla marketerów, jak i drukarni komercyjnych. Marketerzy chcą realizować zintegrowane kampanie cross-mediowe z odpowiednią komunikacją, a drukarnie potrzebują technologii i środków, aby zaspokoić te potrzeby klientów. Wielofalowy program cross-mediowy z atrakcją Firma Xerox, jej agencja projektowa i partnerzy z branży poligraficznej chcieli stworzyć kampanię multimedialną, która wykorzystywałaby pocztę bezpośrednią, spersonalizowane strony internetowe, kampanie e-mailowe, demonstracje, seminaria internetowe i dyskusje panelowe na żywo w celu budowania świadomości i tworzenia popytu. Potencjalni klienci i klienci otrzymali zaproszenie w formie plakatu wydrukowanego na cyfrowej prasie produkcyjnej Xerox iGen3. Konkretnie, zostali zaproszeni na serię "Snackinars", gdzie mogli zobaczyć etapy procesu zmiennych danych i direct mail przy użyciu cyfrowych pras Xerox i oprogramowania XMPie do zmiennych danych. Przepływ pracy obejmujący wiele etapów przebiega płynnie Odbiorcy zaproszeń byli kierowani na spersonalizowaną stronę internetową, na której mogli wybierać spośród szerokiej gamy przekąsek, takich jak chipsy, ciastka, cukierki itp. Mogli również zarezerwować preferowany czas na prezentację. Można było również zarezerwować preferowaną godzinę uczestnictwa w prezentacji. W ten sposób powstawała wiadomość e-mail z potwierdzeniem, pocztówka oraz etykiety, które umieszczano na torbach zawierających wybrane przez uczestników smakołyki, które były dostępne na stoisku w wyznaczonym czasie. Pocztówki, e-maile i etykiety na torebkach z przekąskami, które otrzymali uczestnicy Snackinaru, zawierały dokładnie te smakołyki, które wybrali. Na zakończenie wysłaliśmy wyczerpującą wiadomość e-mail po zakończeniu wydarzenia. Możliwości cross-mediów zapewniają zwrot z inwestycji 25:1 Frekwencja na stoisku Xerox przekroczyła wszelkie oczekiwania. Program uzyskał 15-procentowy wskaźnik odpowiedzi w postaci unikalnych wejść na stronę internetową, a zwrot z inwestycji wyniósł zdumiewające 25:1! Ponadto połączenie urządzenia Xerox iGen3 i technologii XMPie pozwoliło zaproszonym gościom i uczestnikom zobaczyć, jak bez skomplikowanego programowania można osiągnąć indywidualną personalizację materiałów programowych.