single

5 zmysłów na targach drupa 2012: Najlepsi z najlepszych zwycięzców

Napisane przez Bill Michael Analityk ds. marketingu Korporacja Xerox Znasz je: słuch, wzrok, dotyk, zapach, smak. Na targach drupa, każdy z Twoich zmysłów będzie wykorzystywany do maksimum, tak jak Ty:

    Usłyszeć: Podekscytowanie 1000 uczestników z branży poligraficznej prowadzących rozmowy na różne tematy. Zobaczyć: Technologię i oprogramowanie, które reprezentują przyszłość naszej branży. Dotknąć: Próbki wydrukowane na specjalnych nośnikach, innowacyjne wykończenia i specjalne tonery. Zapach: toner, tusz i papier w powietrzu, gdy przechodzisz obok każdego stoiska sprzedawcy. Smak: Niemiecka kuchnia (być może po raz pierwszy) i być może kilka marek niemieckiego piwa z przyjaciółmi i kolegami.

Na stoisku Xerox (hala 8b) zmysły można najlepiej wykorzystać, widząc i dotykając aplikacji, które będziemy prezentować na żywo na naszym stoisku, w tym wielu zwycięzców Best-of-the-Best. Do zwycięzców tych należą: IOS (Digital i Offset), Mediaware (Digital Packaging), MBA Group Limited (TransPromo), Telemail, S.L. (TransPromo), Easy Print (Photo Publishing), Printshop (Photo Publishing). Trzech dodatkowych zwycięzców to:

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Xerox w hali 8B, aby zobaczyć i dotknąć tych wspaniałych aplikacji. Znajdziemy inne sposoby, aby ćwiczyć pozostałe zmysły!