single

Twój Survival Guide to Promotional Planning in 2022: Produkty i towary markowe

Produkty promocyjne i markowe towary mogą być ozdobą każdej okazji. Najtrudniej jest wiedzieć, co i kiedy zamówić. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie pomocny przewodnik! Jak już przeczytałeś, braki w łańcuchu dostaw na obu wybrzeżach wpłynęły na to, co konsumenci mogą zamówić. I chociaż niektóre z tych braków mogą się zmniejszyć w przyszłości, to jednak mądrze jest planować z wyprzedzeniem, gdy dostarczasz ludziom przedmioty. A to jest z pewnością prawdziwe w przypadku produktów promocyjnych. Przed wielkim niedoborem, brak planowania z wyprzedzeniem oznaczał, że wybierałeś z mniejszego wyboru przedmiotów, płaciłeś drogie opłaty za pośpiech, aby wysłać, a co gorsza - nie wysyłałeś wiadomości o marce, którą próbowałeś wysłać. Teraz, kiedy wszystko jest utrudnione przez braki, te wyzwania się zwielokrotniły.

Właściwe planowanie promocji przyniesie korzyści. Produkty promocyjne są najskuteczniejszym sposobem skłonienia konsumentów do podjęcia działań. Według badań PPAI, 89 procent konsumentów otrzymało produkty promocyjne w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, a 79 procent z nich sprawdziło następnie markę. 83 procent stwierdziło, że byłoby bardziej skłonnych do zrobienia interesów z daną firmą. Upominki promocyjne sprawiają, że ludzie chcą się z Tobą związać.

Ten przewodnik planowania promocyjnego pomoże Ci uzyskać towary, które chcesz dać, kiedy chcesz je dać. Pracujemy w przestrzeni promocyjnej od czasu, gdy były to tylko kubki do kawy i koszulki, a człowiek się rozwinął. Teraz są to kubki do kawy, koszulki i prawie wszystko, co można sobie wyobrazić, że możemy umieścić Twoje logo i wiadomość na. Plusem jest to, że dzisiejszy marketer ma większy wybór niż kiedykolwiek.

W przypadku nadchodzących wydarzeń, wprowadzania produktów na rynek, inicjatyw brandingowych i innych działań marketingowych, ten przewodnik omówi:

  1. Kiedy wysyłać produkty promocyjne
  2. Kiedy zamawiać produkty promocyjne
  3. Jak zamawiać produkty promocyjne

Jak wiadomo, teraz jest dzień na WSZYSTKO. W dzisiejszym świecie jest więcej niż kiedykolwiek powodów do świętowania. I to jest wspaniała rzecz. Przyjrzyjmy się więc wielu okazjom w ciągu roku, w których możesz okazać swoje uznanie zarówno klientom, jak i potencjalnym klientom - zaczynając od miesięcy, które możesz zaplanować już teraz.

Powiązane: Top 8 błędów podczas zamawiania produktów promocyjnych

1. Kiedy wysyłać produkty promocyjne:

Zima

Miesiące zimowe oferują kilka okazji, aby wysłać dowód wdzięczności. To początek nowego roku i świetny sposób na rozpoczęcie nowego życia. Nowe kalendarze, notatniki i inne materiały biurowe mówią o nowych możliwościach i otwartym świecie. Miesiąc Historii Czarnych i Walentynki (aka Dzień Świadomości Jednego Dziecka) to tylko dwa z najbardziej popularnych wydarzeń. Możesz również wysłać drobiazg z okazji Dnia Prezydenta, aby upamiętnić specjalną wyprzedaż lub sprawić, że ludzie będą przygotowani na Super Bowl w niedzielę dzięki markowemu sprzętowi sportowemu! Marzec przynosi ze sobą uroczystości kulturalne, a także uhonorowanie Miesiąca Historii Kobiet oraz bardziej profesjonalne święta, takie jak Dzień Lekarza. Te specjalne okazje oferują wspaniałe możliwości dla produktów promocyjnych.

Wiosna

Wiosna to czas, kiedy pogoda staje się cieplejsza i ludzie wychodzą z domu. Przerwa wiosenna jest okazją do świętowania studentów w Twoim życiu. Jest też Dzień Ziemi, w którym możesz rozważyć przyjazny dla środowiska pakiet nasion, koc z polaru z recyklingu lub bambusowy zestaw obiadowy.

Maj przynosi nam cieplejsze miesiące i Tydzień Uznania dla Nauczycieli. Wiele PTA organizuje śniadania, wysyła prezenty i oferuje inne gesty, aby podziękować nauczycielom w swoim życiu. To doskonała okazja, aby podarować pedagogom markowe butelki na wodę, breloki, czapki, kubki, dyski USB i inne. Wiosna to również czas, kiedy uczniowie kończą szkołę, więc dlaczego nie wysłać im i/lub ich rodzicom prezentu gratulacyjnego? Ramki na zdjęcia, długopisy i piękne zeszyty przemawiają. Nie zapomnij o mamach - Dzień Matki to świetna okazja, aby pomóc ludziom pokazać ich matkom, że im zależy, poprzez specjalny prezent.

Lato

Lato oznacza grilla na świeżym powietrzu, jednodniowe wycieczki, wyprawy na plażę, wieczory filmowe i wycieczki drogowe. To wszystko są świetne okazje, aby wysłać produkty promocyjne do swoich przyjaciół i pracowników. Lato oferuje również mnóstwo uroczystości, które łączą ludzi. Jeśli zajmujesz się bezpieczeństwem, Narodowy Miesiąc Bezpieczeństwa oznacza, że możesz wykorzystać tę okazję do wydrukowania kalendarza, który zawiera przypomnienia o bezpieczeństwie przez cały rok.

Nie zapomnij o Dniu Ojca i Przesileniu Letnim! Wszyscy tatusiowie z pewnością docenią coś zabawnego i odświętnego (nawet zawadiacki markowy krawat sprawi, że ich miesiąc będzie udany)! Upewnij się, że ludzie mają torby plażowe, przenośne kuchenki, parasole i ręczniki z Twoją marką, aby inni plażowicze, których spotkają tego lata, również mogli dowiedzieć się o Twojej marce!

Markowy zestaw do grillowania może być tym, co zamówił mistrz grilla. Nie zapomnij też o szklankach na długie letnie wieczory z sąsiadami. Jest to również czas, kiedy ludzie planują zakup kalendarzy na nadchodzący rok, więc dobrze wyglądający kalendarz biurkowy będzie mile widzianym prezentem.

Nie będziesz konkurować z reklamą "back-to-school", jeśli pod koniec lata przebijesz się przez bałagan z prawdziwymi materiałami szkolnymi. Markowe ołówki, kalkulatory, zeszyty, naklejki, plecaki, torby gimnastyczne, butelki na wodę, latarki - możliwości są tak nieograniczone, jak zajęcia, w które dzieci zaraz wrócą!

Jesień

Jesienią dzieci wracają do szkoły (pomyśl o produktach promocyjnych w duchu szkolnym), liście się zmieniają (pomyśl o markowych swetrach), a jesienne sporty wchodzą w życie (pomyśl o uniformach dla swojej drużyny!). Kiedy zrobi się zimno, szalik lub kubek z Twoim logo będzie mile widzianym prezentem, ponieważ ludzie nabierają ochoty na ciepłe napoje i spacery w chłodne dni.

Zawsze możesz wysłać jakieś upiorne rzeczy na Halloween. Dobrze zaprojektowana koszulka lub naczynie na słodycze bardzo się przydadzą. Jesień przynosi również miesiące świadomości, takie jak National Breast Cancer Awareness month. Jest to świetna okazja, aby pokazać przyczyny, które są bliskie i drogie Twojemu sercu. Artykuły promocyjne to skuteczny sposób na okazanie wdzięczności podczas Święta Dziękczynienia i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jest to jedzenie z Twoim logo na opakowaniu, czy nowy zestaw rękawiczek na zimę, nawet najmniejszy gest pozostawi duży odcisk w ich sercach.

I zanim się zorientujesz, sezon świąteczny jest tutaj. I to właśnie w okolicach jesieni powinieneś naprawdę zacząć planowanie prezentów. Ciepła czapka tossle, kubek podróżny, zestaw prezentów spożywczych, wieża ze słodyczy lub markowy papier do pakowania - baw się możliwościami. Prezenty, które są piękne i użyteczne są na szczycie listy każdego z nas i bez wątpienia pozostawią obdarowanego z ciepłym blaskiem. Ale znowu - planuj w miesiącach jesiennych!

I nie zapominaj: przy każdym z tych wydarzeń w ciągu roku, zwłaszcza tych, które są bardziej skoncentrowane wokół sprawy lub grupy kulturowej, zastanów się, z kim rozmawiasz, do kogo trafiają prezenty i co te prezenty oznaczają dla uhonorowanej społeczności. Jeśli honorujesz niedostatecznie reprezentowane grupy lub społeczności (na przykład Pride Month, Cinco de Mayo, Hispanic Heritage Month, Indigenous Peoples Day) upewnij się, że honorujesz te społeczności przez cały rok, a nie tylko jeden dzień lub jeden miesiąc.

2. Kiedy zamawiać produkty promocyjne

Podczas gdy wszystkie te produkty wymagają trochę planowania (i w zależności od pozycji, czas może się różnić), istnieje prosty sposób, aby wiedzieć, kiedy zamówić produkty, aby otrzymać je na czas. Zebraliśmy razem świetny cheat sheet, abyś mógł zobaczyć, kiedy planować i kiedy upewnić się, że zamówiłeś przedmioty:

2022

ZACZYNA SIĘ PLANOWANIE

PRODUKTY MUSZĄ BYĆ ZAMÓWIONE DO

PRODUKTY W RĘKACH

Grudzień

Styczeń

Luty

Styczeń

Luty

Marzec

Marzec

Kwiecień

Maj

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Maj

Czerwiec

Lipiec

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Sierpień

Wrzesień

Październik

Wrzesień

Październik

Listopad/grudzień

Listopad

Grudzień

Styczeń

3. Jak zamawiać produkty promocyjne

Najlepszym sposobem na zapewnienie, że otrzymujesz dokładnie to, co chcesz i unikasz typowych błędów w zamawianiu jest rozmowa z ekspertami od promocji. W firmie Ironmark mamy dziesiątki tysięcy produktów, które możemy pomóc zawęzić w oparciu o grupę odbiorców, budżet i cel. Oto krótki przewodnik, który pokaże Ci jak to zrobić.

Powiązane: Składanie zamówienia na artykuły promocyjne

Zadzwoń do nas już dziś, aby dowiedzieć się, jak sprawić, by Twoje artykuły promocyjne były atrakcyjne i poznać trendy, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientem na kolejnym poziomie. Mamy długoletnie partnerstwo z wieloma dostawcami, aby zapewnić Ci najwyższą jakość przedmiotów w najbardziej opłacalnych punktach cenowych. Pomożemy Ci również poradzić sobie z brakami w dostawach, ponieważ robimy to każdego dnia. Poznaj więcej wskazówek dotyczących utrzymania się na szczycie dzięki naszej Mapie drogowej dla rozwoju biznesu produkcyjnego.