single

Operatorzy drukarni i marketerzy jako twórcy opowieści i kreatorzy marzeń

Napisany przez: Joel Basa Kierownik ds. eMarketingu Xerox Corporation Raz na jakiś czas na moim biurku pojawia się aplikacja do druku, która przykuwa moją uwagę. Powody są różne: zachwycający projekt, staranne wykończenie, personalizacja, a może żywy kolor. Jednak pewna fotoksiążka zatytułowana "Anthony's Prayers" przykuła moją uwagę ze względu na prostotę projektu, a co ważniejsze, ze względu na historię i treść w niej zawartą. Zawsze wierzyłem, że "treść jest królem". To był dowód. Autor, Anthony Torrone, ma intrygującą historię. Anthony jest upośledzony rozwojowo, w wyniku choroby grypopodobnej, na którą zachorował jako młody chłopak. Pewnego dnia postanowił napisać o wszystkich tych rzeczach, za które jest wdzięczny. Jego teksty są proste, ale jakże głębokie, a fotoksiążka łączy je ze zdjęciami, które zostały zrobione Anthony'emu w trakcie jego interesującego życia. Mógłbym włożyć mój kapelusz "drukarza" i skomentować jakość wykończenia i to, że Color House Graphics wykonało świetną robotę tworząc wysokiej jakości aplikację używając iGen4, ale dla mnie historia Anthony'ego i jego pismo jest większą opowieścią. Color House Graphics i inni byli pomocnikami dla Anthony'ego i jego niesamowitej historii. Treść jest królem. Tworzenie dzieł, które uwieczniają niesamowite historie jest tym, co sprawia, że przemysł poligraficzny jest tak atrakcyjny. Mamy wielki przywilej nie być tylko operatorami druku, marketingowcami i grafikami, ale opowiadaczami historii i kreatorami marzeń, którzy umożliwiają innym opowiadanie jeszcze lepszych historii. Macie jakieś inne przykłady świetnych aplikacji poligraficznych, które opowiadają historię? Jestem pewien, że macie ich wiele... proszę, podzielcie się swoimi historiami.