single

4 duże zadania marketingowe, które odkładałeś na później

Świat zwalnia z powodu pandemii, zwykle jesteś super zajęty i nie ma czasu, aby dostać się do wszystkiego, co może chcesz. Ale teraz twoja firma może doświadczyć zmiany w sposobie prowadzenia działalności z powodu COVID-19 i prawdopodobnie ty i twój zespół marketingowy macie więcej czasu na rękach. To nie musi być zła rzecz. Wykorzystaj ten czas, aby upewnić się, że Twoja strategia marketingowa jest w punkt. Oto cztery duże zadania marketingowe, które odkładałeś na później i dlaczego musisz je wykonać podczas tego bezprecedensowego przestoju!

1. Odśwież stronę internetową swojej firmy

To łatwe dla Twojej strony internetowej, aby uzyskać umieszczone na tylnym palniku, gdy próbujesz dostać milion innych zadań zrobić każdy dzień. Byłoby miło, gdybyś mógł stworzyć stronę internetową i zostawić ją, aby zrobić swoje bez konieczności martwienia się o to ponownie, ale to nie jest jak strony internetowe działają! Technologia i świat internetu zmieniają się w błyskawicznym tempie. Regularne aktualizacje są ważne, aby utrzymać witrynę istotne dla wyszukiwarek i atrakcyjne dla odwiedzających. Teraz nadszedł czas, aby naprawdę zanurzyć się w swojej witrynie i przywrócić ją do życia. Oto potencjalne problemy, których należy szukać:

Złamane linki

Martwe lub uszkodzone linki wysyłają użytkownikowi stronę błędu 404 zamiast przekierować go do pożądanej treści. Powoduje to frustrację użytkownika, który szybko zdecyduje się odwiedzić stronę konkurencji w nadziei na lepsze doświadczenie, co oznacza, że straciłeś zwolennika na swojej stronie. Sprawdź wszystkie linki i popraw te, które nie odsyłają użytkowników do pożądanej strony.

Brak kompatybilności z urządzeniami mobilnymi

Więcej osób używa swoich urządzeń mobilnych do przeszukiwania sieci niż komputerów stacjonarnych. Jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, to zrażasz do siebie duży sektor docelowych odbiorców. Na przykład, jeśli strona główna firmy nie mieści się na jednym ekranie, przyciski są trudne do kliknięcia, lub niektóre funkcje nie działają dobrze na urządzeniach mobilnych, to jest to martwa wskazówka, że Twoja strona nie jest zoptymalizowana do użytku mobilnego.

related post: 4 pewne znaki, że powinieneś przeprojektować swoją stronę internetową

Niezabezpieczona strona

Użytkownicy sieci coraz bardziej dbają o bezpieczeństwo w Internecie. Jeśli Twoja strona nie posiada certyfikatu SSL, to nie jest bezpieczna. Wiele przeglądarek będzie ostrzegać użytkowników, że strona, którą zamierzają odwiedzić nie jest bezpieczna i zachęcać ich do wyjścia. Również wyszukiwarki internetowe częściej pomijają Twoją stronę w wynikach wyszukiwania, jeśli nie posiada ona certyfikatu SSL. Wystarczy, że wprowadzisz certyfikat SSL do swojej witryny, a odwiedzający będą mogli przeglądać ją z zaufaniem.

2. Wyciągnij swoje materiały marketingowe z przeszłości

Przyjrzyj się dobrze materiałom marketingowym, których Twoja firma obecnie używa. Czy nie są one już naprawdę istotne? Czy nie uderzają we właściwy ton ze wszystkim, co dzieje się teraz na świecie? Może zmieniłeś logo, a nawet motto firmy. Wszystkie Twoje materiały marketingowe powinny to odzwierciedlać i być spójne na wszystkich platformach. Oto obszary, na które powinieneś zwrócić największą uwagę:

  • Strona internetowa - Nieaktualna strona internetowa obniży wiarygodność Twojej firmy.
  • Treści na blogu - Stwórz buyer personas, aby opracować strategię treści na blogu, która będzie współgrała z Twoją grupą docelową.
  • Media społecznościowe - Jeśli nie jesteś na mediach społecznościowych, to musisz być!
  • Papieryfirmowe - Świetnie sprawdzają się w biurze i jako metoda reklamy.
  • Faktury - Upewnij się, że każda faktura, która wychodzi ma zaktualizowane logo i informacje biznesowe.
  • Ulotki i brosz ury - Aktualizuj swoje ulotki i broszury, aby upewnić się, że są one reprezentatywne dla tego, co Twoja firma oferuje obecnie.
  • Odzież - markowe czapki, t-shirty i uniformy są świetnym sposobem na zjednoczenie pracowników i działają jak pasywna reklama.

3. Przeprowadź audyt marki

Marka Twojej firmy jest podstawą jej sukcesu. Celem audytu marki jest zrozumienie wpływu Twojej wiadomości na docelowych odbiorców i zidentyfikowanie jej mocnych i słabych stron. Dzięki temu możesz określić, gdzie należy wprowadzić ulepszenia, aby mieć maksymalny wpływ na obecnych i potencjalnych konsumentów. Przyjrzyj się tym 3 obszarom podczas przeprowadzania audytu marki:

  • Branding wewnętrzny - Wartości, misja i kultura Twojej firmy.
  • Brandingzewnętrzny - logo firmy, strona internetowa oraz dodatkowe fizyczne i cyfrowe materiały marketingowe.
  • Doświadczenie odwiedzających - Jakiego rodzaju doświadczenie oferuje Twoja strona internetowa odwiedzającym, którzy lądują na stronie Twojej firmy?
post powiązany: co to jest audyt marki?

Co powinien osiągnąć audyt marki?

  • Zrozumienie, jak docelowi odbiorcy postrzegają Twoją markę - Czy Twoja marka ma pozytywny, negatywny czy obojętny wpływ na odbiorców? Potrzeba zmiany może wynikać z tego, że logo i przekaz nie wywołują zamierzonych emocji lub są przestarzałe.
  • Połączwszystkie właściwe elementy, aby stworzyć oszałamiający projekt - Niektórzy ludzie uczą się wzrokowo, a inni słuchowo. Twoja marka powinna być idealnym połączeniem typografii, przekazu, obrazów i kolorów.

4. Rozpocznij szkolenia

Wreszcie, jest to świetny moment na zaoferowanie możliwości szkoleniowych dla zespołu marketingowego. Efektywny marketing i branding to wysiłek zespołowy, który wymaga udziału całego działu marketingu. Zgodnie z zaleceniami dotyczącymi dystansu społecznego, organizuj wirtualne spotkania. Upewnij się, że twój zespół jest na tej samej stronie, jeśli chodzi o kierunek rozwoju firmy, i deleguj każdemu pracownikowi sposób na wzmocnienie marki firmy. Oto kilka świetnych możliwości szkoleniowych, z których może skorzystać Twój zespół:

  • Google Analytics Certification - Uznawana w branży certyfikacja w zakresie analityki cyfrowej.
  • Google Adwords Certification - Profesjonalna akredytacja, która pokazuje biegłość w podstawowych i zaawansowanych aspektach Google Ads.
  • Copyblogger Certified Content Marketer - uczestnicy kończą moduł szkoleniowy, po którym składają pisemne próbki, które następnie muszą być zatwierdzone pod względem jakości przed przyznaniem certyfikatu.

To tylko kilka z wielu możliwości szkoleniowych dostępnych dla Twojego zespołu, które mogą pomóc w ulepszeniu ogólnej strategii marketingowej Twojej firmy w tych niepewnych czasach.

Współpraca z ekspertami ds. marketingu

Firma Ironmark rozumie znaczenie skutecznego marketingu dla sukcesu firmy. Jesteśmy twoim punktem kompleksowej obsługi w zakresie wszystkiego, co dotyczy marketingu. Nasi eksperci mogą pomóc w przeprojektowaniu witryny internetowej, wymyśleniu nowej marki, dostarczeniu najnowocześniejszych markowych artykułów promocyjnych i wielu innych. W tych niepewnych czasach marketing jest ważniejszy niż kiedykolwiek, a jedną z najbardziej wartościowych inwestycji, jakie możesz poczynić, jest inwestycja w Twoją firmę. Skontaktuj się z nami już dziś i upewnij się, że wysiłki marketingowe Twojej firmy są dokładnie na miejscu!