Jak zamierzasz przyciągnąć nowych klientów?
Napisane przez: Howard Fenton Starszy konsultant ds. technologii NAPL Od czasu ogłoszenia przez Google, że ich kryteria wyszukiwania kładą większy nacisk na blogi, backlinki i wiele mediów (wideo), nastąpiły ważne zmiany w SEO lub optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Na panelu Johna Foleysa na MFSA Spring Conference, Wes Powell z TMR Direct mówił o tym, jak wykorzystują blogi jako swój główny cel marketingowy. Prowadzą oni blogi od jakiegoś czasu i obecnie planują je z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. W rezultacie, kiedy spojrzał na ich optymalizacji wyszukiwarek niedawno byli # 2 na liście Google. Jedną z rzeczy, która nie została omówiona i jest często pomijana jest to, co decyduje o sukcesie w blogach jest storytelling. Jak każdy, kto kiedykolwiek Tweetował wie, że jednym z największych wyzwań jest umiejętność opowiedzenia historii lub przykucia czyjejś uwagi w niewielu słowach. Ci, którym się to udaje, opanowali sztukę opowiadania historii. Spójrzmy prawdzie w oczy - jesteśmy kulturą gawędziarzy. Przyjrzyj się najbardziej wpływowym dyrektorom generalnym, najpopularniejszym prezenterom telewizyjnym, ulubionym felietonistom w gazetach i czasopismach lub ulubionym aktorom, a prawdopodobnie zauważysz, że wspólnym mianownikiem jest to, że wszyscy oni są dobrymi gawędziarzami. Mogą wybierać słowa kontrowersyjne, emocjonalne lub takie, które emitują wizję, ale dobrze formułują swoje przesłanie. Możemy czytać książki lub wziąć lekcje na temat skuteczności mediów społecznościowych, ale kluczem jest opowiadanie dobrej historii. Oto kilka wskazówek, jak dobrze przygotować swój przekaz:
- zrozum swoje kluczowe przesłanie
wzbudzaj ich ciekawość
Dowiedz się, dlaczego jest to ważne dla Twoich odbiorców
Wywołaj zainteresowanie lub emocje
Zaangażuj odbiorców w swój przekaz
zmotywuj odbiorców do wyrażenia opinii
Podczas panelu na MFSA, wiele osób mówiło o wyzwaniu, jakim jest sprzedaż nowych usług tradycyjnym klientom. Blogowanie, webinaria i wideo online były omawiane jako sposoby na przyciągnięcie nowych klientów na ich strony internetowe. Perspektywy, które stały się klientami, były skłonne do inwestowania w ciągłe kampanie, co skutkowało wyższymi stawkami rozliczeniowymi i rentownością w porównaniu z tradycyjnymi usługami. Jak zamierzasz przyciągnąć nowych klientów na swoją stronę internetową? Howard Fenton jest starszym konsultantem ds. technologii w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym, zakładom produkcyjnym i producentom w zakresie zarządzania przepływem pracy, operacji, usług cyfrowych i badań klientów. Jest płatnym współpracownikiem tego bloga.