single

Unikalne wizytówki Przekształć

W dzisiejszej gospodarce digital-first zwracanie uwagi na projekt na wizytówce może wydawać się zbędne, ale Twoja wizytówka może być najpotężniejszym narzędziem w Twoim arsenale sprzedażowym. Musisz tylko używać ich prawidłowo. Ponad 88% wizytówek jest wyrzucanych bezpośrednio do kosza na śmieci w czasie krótszym niż tydzień. Nie chodzi o to, że wizytówki nie działają. Chodzi o to, że 88% z nich nie działa. Dlaczego? Ponieważ są nijakie. Sztuką w zdobywaniu leadów za pomocą wizytówek nie jest rozdawanie ich więcej. Sztuką jest rozdawanie innowacyjnych kart, które ludzie będą chcieli trzymać.

Wyrzuć te nijakie, sklepowe wizytówki i zapnij pasy. Zaraz powiemy Ci, jak możesz sprawić, by wizytówki stały się kluczowym wyróżnikiem w 2020 roku.

Dlaczego potrzebujesz wyjątkowej wizytówki

Czy wiesz, że 72% ludzi oceni Twoją firmę po tym, jak wygląda Twoja wizytówka? Że 39% osób odmówi robienia z Tobą interesów, jeśli uzna, że Twoja wizytówka jest tania lub nieciekawa? Istniejemy w wizytówkowym tsunami. Ponieważ nawet najbardziej nijakie wizytówki mogą być źródłem leadów, jeśli rozdasz ich wystarczająco dużo, niektóre marki stosują metodę "spray-and-pray" w dystrybucji wizytówek.

Jednakże, jakość jest ważniejsza niż ilość. Przyszłość druku to przede wszystkim jakość. Mądre zespoły marketingowe koncentrują się na dostarczaniu nienagannych projektów na interesujących materiałach. Nowe wizytówki tworzą namacalne, emocjonalne połączenia z klientami, które wykraczają daleko poza kawałek papieru. Tworzenie unikalnych wizytówek to sposób na zwiększenie sprzedaży i powstrzymanie ludzi od wyrzucania wizytówek. Może również tworzyć znaczące połączenia biznesowe, które tworzą długoterminową wartość.

Jak stworzyć te atrakcyjne, zabawne, nietypowe wizytówki, które wskoczą na szczyt stosów kart Twoich klientów? Przyjrzyjmy się temu!

Wszystko zaczyna się od projektu

Trudno jest stworzyć projekt, nie wiedząc, jakiego materiału użyjesz. Co było pierwsze, projekt czy kopia? Odpowiedź brzmi: oba! Ale w tym blogu skupimy się najpierw na procesie projektowania. W trakcie tego procesu należy regularnie kontaktować się z drukarnią.

1. Użyj swoich kolorów i logo

Zanim zaczniesz myśleć o projektowaniu wizytówek, musisz mieć dwie rzeczy. Potrzebujesz logo i kolorów marki. Spójny branding we wszystkich kanałach marketingowych (do których z pewnością zalicza się wizytówka!) zwiększa zyski o 23%, więc musisz dopasować tożsamość swojej marki do wizytówki już na samym początku.

Wprowadź swoje kolory (kolorowe wizytówki są wyrzucane 10 razy później niż białe) i umieść swoje logo w widocznym miejscu. Twoje logo pomoże Ci wyróżnić się z tłumu. Jest natychmiast rozpoznawalne i w końcu to Ty. Twoje kolory są wisienką na torcie. Pamiętaj, że spójność jest również ważna. Małe niebieskie g jest natychmiast rozpoznawane jako Google. Dlaczego? Ponieważ używali go konsekwentnie we wszystkich swoich kanałach marketingowych.

2. Wybierz swój kształt

W tym momencie chcesz zacząć myśleć o tym, jak możesz wykorzystać swoją markę do stworzenia ekscytującego projektu. Nie krępuj się wyrzucić tradycji przez okno. Czy wizytówki zawsze powinny być prostokątne? Nie sądzimy! Zrób z niej kwadrat lub wytnij ją w unikalne kształty. Na przykład ten to ryba. Jeśli Twoja marka jest zabawna, pomyśl nieszablonowo.

3. Pomyśl o tekście

Oprócz logo, kolorów i kształtu, wizytówki zawierają tekst. Są to zazwyczaj informacje kontaktowe, takie jak numer telefonu i e-mail. Coraz częściej na wizytówkach pojawiają się także uchwyty do mediów społecznościowych, ponieważ firmy starają się rozwijać swoją społeczność. Typografia odgrywa ogromną rolę w tym, jak ukierunkować tekst. Niektóre czcionki lepiej pasują do logo i kolorów, a te mają unikalne odstępy i estetykę. Spróbuj pobawić się kilkoma różnymi czcionkami, aż znajdziesz taką, która będzie działać.

Materiały i druk są kluczowe

Istnieje wiele materiałów i technik druku, które można zastosować do wizytówek, które całkowicie zmieniają sposób, w jaki karta wygląda i jest odczuwana.

1. Tłoczenie

Tłoczenie to proces tworzenia podniesionych lub zagłębionych części wizytówki. To może sprawić, że pewne obszary "wyskoczą". Możesz mieć swoje logo podniesione ponad powierzchnię wizytówki, lub wgłębić swój tekst. Tak czy inaczej, wytłoczenie pozwala na ukierunkowanie miejsca, na którym chcesz, aby oczy osoby skupiły się.

2. Tłoczenie folią

Chcesz, aby Twoje wizytówki były bardziej zauważalne? Spróbuj tłoczenia folią. Sprawiając, że tekst lub maskotki będą błyszczeć za pomocą folii, możesz sprawić, że Twoja wizytówka będzie się wyróżniać i natychmiast przykuje uwagę klientów.

3. Druk zmiennych danych

80% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu Twojego produktu lub usługi, jeśli spersonalizujesz swoje doświadczenia marketingowe. Dzięki drukowi zmiennych danych, możesz przynieść tę personalizację do nich w formie swojej wizytówki.

Druk zmiennych danych pozwala na wydrukowanie każdej wizytówki z unikalną nazwą i identyfikatorem. Zamiast zmieniać całą kartę, druk zmiennych danych zmienia niewielką ilość tekstu na karcie - redukując koszty i czyniąc personalizację ekonomicznie opłacalną. Możesz wydrukować nazwiska swoich klientów na karcie, użyć unikalnych cytatów, lub zrobić wiele innych atrakcyjnych, spersonalizowanych projektów z tekstem.

4. Punktowe tłoczenie UV

Podobnie jak tłoczenie folią, punktowe tłoczenie UV dodaje błyszczącą powłokę do poszczególnych elementów karty. Możesz użyć go na logo, maskotkach, tekście, a nawet na obrzeżach. Ponownie, pomaga to zwrócić uwagę na bardziej kluczowe elementy wizytówki.

Wszystko razem

Dzięki połączeniu projektu, materiałów i technik druku, każda firma może stworzyć unikalne wizytówki, które pomogą jej wyróżnić się na zatłoczonym rynku. Nie pozwól, aby Twoja wizytówka została wyrzucona do kosza z innymi tanimi wizytówkami. Zrób oświadczenie.

Szukasz zespołu ekspertów od druku, którzy pomogą Ci stworzyć światowej klasy wizytówkę, która przyciągnie wzrok i sprawi, że klienci podniosą telefon? Skontaktuj się z ekspertami w Ironmark! Jesteśmy gotowi, gdy tylko jesteś.