single

Triggered Direct Mail osiąga wyniki dla marketerów

Szukasz nowego sposobu na doładowanie przychodów? Nigdy nie było lepszego momentu, aby zanurzyć się w triggered direct mail.

Oto jak to działa. Na podstawie tego, jakie działania podejmuje konsument, określony wyzwalacz decyduje o rodzaju wysyłanej wiadomości. Komunikacja jest wysyłana szybko, w ciągu 24 do 48 godzin, podczas gdy akcja i motyw są świeże w umyśle konsumenta. W rezultacie, uwaga wysoko wykwalifikowanego prospekta może zostać przechwycona w szczytowym momencie jego prawdopodobieństwa zakupu. Przykłady zachowań, które wyzwalają określone komunikaty mogą być następujące:

    Przypomnienia o przeglądach od dealera samochodowego są opatrzone kuszącymi kuponami. Kiedy klienci banku osiągną pewien poziom salda kredytu, mogą otrzymać list z ofertą refinansowania. Klient detaliczny zapisuje się w sklepie na markową kartę kredytową, aby uzyskać zniżkę na zakupy. Może to spowodować wysłanie katalogu lub kuponu, który skłoni go do kolejnej wizyty w sklepie. Wizyta na stronie internetowej poświęconej rejsom wycieczkowym wywołuje ofertę w postaci wysokiej klasy kartki pocztowej. Gdy członek klubu lojalnościowego jest nieaktywny przez określony czas, otrzymuje przypomnienie o konieczności wykorzystania istniejących punktów, które jest dodatkowo wzbogacone o ofertę.

Dane niezbędne do wyzwalanej wysyłki bezpośredniej

Strategie wyzwalania mogą być tworzone na podstawie wielu typów zachowań, ale wszystko zależy od danych. Firmy mogą dysponować danymi generowanymi przez wyzwalacze takie jak:

    Wizyta na stronie docelowej Pobranie treści Porzucony koszyk Zapytanie do call center Demo produktu Nieaktywne konta Nowi klienci Członkostwo lojalnościowe Obecność na wydarzeniach Zachowania sezonowe

Konkretny wyzwalacz zależy od danych dostępnych dla firmy. To, co wyzwala coś w handlu detalicznym, nie będzie takie samo jak to, co działa w bankowości, ale koncepcja pozostaje ta sama. Chodzi o wykorzystanie danych związanych z działaniem, pochodzących z jednego zachowania, do wysłania fizycznego elementu w nadziei na wygenerowanie innego zachowania, gdy zainteresowanie jest wysokie i aktywne.

Kluczowym pytaniem jest, jakiego rodzaju dane posiada firma, które mogą być zintegrowane z wyzwalanym strumieniem direct mailingu? Dzięki temu można stworzyć celowy, strategiczny przepływ informacji, który będzie napędzał konkretne działania. Dane powinny być przetwarzane często, tak aby wysyłka trafiła w sedno w krytycznym okresie 24-48 godzin.

Dane napędzają działania, personalizację i metryki

Kampanie triggerowe mogą być i są stosowane w wielu branżach i firmach, ponieważ jest to tak elastyczna taktyka. Opieka zdrowotna, nieruchomości, usługi finansowe, edukacja, każda ilość rynków posiada różne punkty styku z klientem, które mogą wywołać określoną kampanię direct mail. Wyzwalaczami może być niemal wszystko, co sprawia, że jest to dobra taktyka do targetowania według segmentów. Przykłady wyzwalanych przesyłek:

    Pocztówki Listy Self-mailery Katalogi i magalogi Oferty lojalnościowe Kupony usług

Dane są kluczem do tego wszystkiego, bez względu na to, czy je tworzysz, współpracujesz czy pozyskujesz. Integratorzy danych współpracują z klientami i pomagają w tworzeniu strategii. PSP specjalizujące się w określonych branżach mogą już mieć wgląd w dane, które mogą zbierać ich klienci. Programy wyzwalające można zbudować wokół niemal każdego rodzaju danych, z jakimi pracuje Twoja firma lub klienci, a automatyzacja zwiększa szybkość i dokładność.

Niektórzy dostawcy wykorzystują oprogramowanie XMPie do łączenia się z bazami danych w celu prowadzenia spersonalizowanych kampanii wielokanałowych zsynchronizowanych w różnych kanałach i punktach kontaktu. XMPie oferuje analitykę, zarządzanie kampaniami i automatyzację dla kampanii, które dostarczają spersonalizowaną komunikację w drukowanych i cyfrowych punktach kontaktu.

Przekonaj do kampanii triggered direct mail

Potraktuj wyzwalaną kampanię direct mail jako strategię ciągłą, ponieważ grono odbiorców stale się odświeża. Dane i analityka pomagają optymalizować praktykę na bieżąco. Jest to aplikacja dobrze dopasowana do cyfrowej prasy, która jest ustawiona na druk na żądanie i druk zmiennych danych. Druk zmiennych danych wykorzystuje personalizację, aby jeszcze bardziej zwiększyć znaczenie przesyłki. Najnowocześniejszy sprzęt produkcyjny pozwala na uzyskanie wysokiej jakości cyfrowo drukowanych przesyłek bez uszczerbku dla czasu realizacji.

Drukowane atramentowo, targetowane przesyłki direct mail zapewniają szybką, wysokiej jakości personalizację wielokanałowego marketingu Twoich klientów przy niskich kosztach. Postępy w produkcji atramentowej, przepływ pracy i oprogramowanie do personalizacji umożliwiają obecnie prowadzenie oszczędnej działalności, która minimalizuje straty. Dla Ciebie oznacza to większy zysk, a dla Twoich klientów jest to przekonujący argument, który możesz im przedstawić, gdy dzięki dopasowaniu do ich potrzeb zwiększysz ich przychody.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wyzwalanej reklamy bezpośredniej, pobierz szczegółowy przewodnik tutaj.