single

Jak InterContinental Hotels Group zdołała przebić się przez bałagan

Napisane przez Tricia Bhattacharya Kierownik ds. marketingu segmentu światowego Xerox Corporation Kończąc tydzień In-Plant, chcieliśmy zwrócić uwagę na pracę kolejnego z naszych wspaniałych klientów: InterContinental Hotels Group (IHG). IHG to firma o światowym zasięgu, posiadająca ponad 650 000 pokoi gościnnych. Potrzeba posiadania wysokiej jakości broszur, aby podzielić się z inwestorami i właścicielami franczyzy jest niezwykle ważna dla ich działalności. W przeszłości IHG kupowało wstępnie wydrukowane broszury i przechowywało je w szafach i pustych biurach, dopóki nie były potrzebne do prezentacji sprzedaży. Ze względu na złożoność broszury, koszt każdej z nich wynosił około 10,00 dolarów za sztukę. Problemem były również przestarzałość i odpady. Dział sprzedaży IHG poznał możliwości personalizacji dzięki XMPie podczas warsztatów Direct Marketing Thought Leadership Workshop w naszym kampusie w Webster, NY. Następnie we współpracy z zakładem produkcyjnym przeprojektowali broszurę tak, aby można ją było spersonalizować i wydrukować w bardziej ekonomiczny sposób na maszynie Xerox® Color 1000 Press przy użyciu bezbarwnego suchego atramentu. W rezultacie można było dodać odpowiednią personalizację ORAZ zachować tę samą wysoką jakość, co w przypadku wstępnie wydrukowanej broszury offsetowej, ale wyprodukować materiały za połowę kosztów. Fabryka jest w stanie wykorzystać nowy kolorowy sprzęt do migracji innych aplikacji z offsetu do druku cyfrowego, co jeszcze bardziej zmniejsza zapotrzebowanie na magazynowanie i przechowywanie. I zgaduję, że ludzie pracujący w biurach IHG byli bardzo zadowoleni, że nie musieli już patrzeć na stosy materiałów marketingowych zalegające w pustych szafach i biurach. Więcej informacji można znaleźć w studium przypadku InterContinental Hotels Group.