Zwycięzcy Best-of-the-Best prezentują żywotność branży
Jeśli szukasz dowodów na żywotność dzisiejszej branży komunikacji graficznej, nie szukaj dalej niż program nagród Xerox Best-of-the-Best. Nagrody te wyróżniają najlepsze aplikacje w sześciu szybko rozwijających się obszarach zastosowań, w których innowacyjność i doskonała jakość obrazu są często nagradzane silnymi wynikami biznesowymi. Tegoroczni zwycięzcy wykazują wszystkie te cechy. Zgłoszenia były otwarte dla członków Xerox Premier Partners Global Network, zbioru najlepszych na świecie dostawców usług druku, dla aplikacji wyprodukowanych na technologii cyfrowego druku produkcyjnego Xerox. Na konkurs wpłynęło prawie 100 zgłoszeń od firm z 20 krajów. Miałem zaszczyt wręczyć 19 nagród Best-of-the-Best oraz 12 wyróżnień w zeszłym tygodniu podczas 2016 Xerox Premier Partners Global Forum w Düsseldorfie, Niemcy. Poniżej znajdują się krótkie opisy zwycięzców nagród. Więcej szczegółów można znaleźć odwiedzając stronę Best of the Best. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TgpSaZ3sqJU[/youtube]
Opakowania cyfrowe
Best of Show, Printagraph Ltd. Opakowania stanowią jedną z najszybciej rozwijających się możliwości druku cyfrowego, w miarę jak personalizacja, dostosowanie do potrzeb klienta, prototypowanie krótkich serii oraz zamówienia na żądanie nabierają rozmachu. Wśród tych, którzy wykorzystują te gorące możliwości jest zwycięzca Best of Show. Best of Show. Printagraph, Wielka Brytania, za rozwój nowego biznesu oferującego zestawy klocków w stylu LEGO z personalizowanym opakowaniem, co pomaga firmie zdywersyfikować się poza główną branżę w okolicy, czyli ropę i gaz. Nowy biznes jest bardzo obiecujący - niektóre zestawy stały się bardzo poszukiwanymi przedmiotami kolekcjonerskimi. 1. miejsce-PackageMedia Oy, Finlandia, za pomoc firmie Elovena Porridge w ożywieniu marki w 90. rocznicę jej powstania poprzez dwie kampanie marketingowe, które połączyły opakowania i media społecznościowe, generując tysiące pozytywnych wiadomości w mediach społecznościowych i degustacje próbek. Drugie miejsce - M.I.W. Group, Tajlandia, za opracowanie świątecznego prezentu w postaci pałeczek duriana w kolorowym, spersonalizowanym opakowaniu, które jest obecnie częścią usługi oferującej gotowe i spersonalizowane opakowania dla różnych produktów upominkowych i na różne okazje. 3. miejsce -APIX, Japonia, za pomoc w uniknięciu konkurencji cenowej poprzez stworzenie dochodowej nowej firmy produkującej niestandardowe etykiety na butelki z wodą oferowane na targach i innych imprezach.
Książki
Serbin Print Marketing and Publishing, Książki Pomagając w spełnieniu wymagań branży wydawniczej w zakresie krótszych serii, większego dostosowania do potrzeb klienta oraz wykorzystania możliwości na rynkach niszowych, cyfrowy druk książek zapewnia największy prognozowany wzrost liczby stron spośród wszystkich zastosowań druku cyfrowego. 1. miejsce - Serbin Print Marketing and Publishing, Stany Zjednoczone, za pomoc Centrum Rzeźby w Sarasocie (Floryda) w pozyskaniu funduszy na wydanie książki dokumentującej ponad dziesięcioletnie wystawy monumentalnych rzeźb artystów o międzynarodowej sławie. 2. miejsce - Sukces DigiPress Pte. Ltd., Singapur, za wzbogacenie doświadczeń kulinarnych w restauracjach Tung Lok Signatures poprzez stworzenie oszałamiającego menu ze wspaniałymi zdjęciami i elegancką metaliczno-złotą "tapetą" wydrukowaną na prasie cyfrowej Xerox Color 1000i. 3. miejsce-Renessanse Media AS, Norwegia, za produkcję krótkich nakładów najlepiej sprzedającej się, bogatej w zdjęcia książki kucharskiej, przekonując wydawcę Gyldendal Versal Forlag, że kolorowy druk cyfrowy jest odpowiedni nawet dla najbardziej wymagających kolorystycznie, generujących przychody tytułów.
Direct Mail / Marketing
Dupliprint, marketing bezpośredni Druk personalizowany doskonale sprawdza się w zastosowaniach związanych z marketingiem bezpośrednim, zwiększając współczynnik odpowiedzi na korespondencję bezpośrednią i odgrywając silną rolę uzupełniającą w kampaniach multimedialnych. 1. miejsce - Dupliprint, Francja, za wygenerowanie znacznego wzrostu przychodów po sprzedaży pojazdu dla dealerów BMW Francja poprzez opracowanie stałego programu marketingowego, dzięki któremu właściciele BMW mogą poznać koszty przeglądów przed umówionymi wizytami. Drugie miejsce-Hollandridderkerk, Holandia, za stworzenie spersonalizowanej broszury przypominającej magazyn, która koncentruje się na preferowanym przez klienta pojeździe i opcjach, jako uzupełnienie wizyt klientów u dealerów Lexusa. 3. miejsce - Pazazz, Kanada, za opracowanie 38-stronicowego spersonalizowanego katalogu i broszury o możliwościach, które wygenerowały dwucyfrowy wzrost przychodów i zwiększyły ruch w sieci dla klienta Essilor Canada, oferującego produkty do pielęgnacji oczu.
Zdjęcie
Artes Gráficas Integradas, zdjęcie Druk cyfrowy otworzył przed konsumentami szeroki wachlarz nowych sposobów drukowania zdjęć w książkach, kalendarzach, pocztówkach i innych przedmiotach - tworząc lukratywne, wysokomarżowe możliwości dla dostawców usług poligraficznych. 1. miejsce - Artes Gráficas Integradas, Argentyna, za pomoc fotografce Leticii Quappe w efektywnym kosztowo wyprodukowaniu wysokiej jakości fotoksiążki towarzyszącej jej wystawie zdjęć, tworząc nową usługę zarówno dla niej, jak i dla firmy. Drugie miejsce - Jubels, Holandia, za pomoc fotografowi Robinowi Butterowi w stworzeniu oryginalnie zaprojektowanej, ostrej książki prezentującej jego wielokrotnie nagradzaną kolekcję fotografii poświęconych holenderskiej kulturze broni, zatytułowaną It Takes my Mind Off Things. 3. miejsce-Yamazen Communications, Japonia, za pomoc w zwiększeniu przychodów jednostki biznesowej Bandai Candy Toy Business Unit poprzez dołączenie do zamówień dekorowanych tortów urodzinowych oferty zamówienia również książki fotograficznej upamiętniającej tę okazję.
Autopromocja
Pazazz, Autopromocja W miarę przekształcania się firm, wiele z nich informuje swoich klientów i potencjalnych klientów o nowych usługach i możliwościach, reklamując się za pomocą tych samych usług, które promują. 1. miejsce-Pazazz, Kanada, za zwiększenie wolumenu druku Xerox® iGen® 4 Diamond Press o 20 procent poprzez zaprezentowanie jakości druku i dużego rozmiaru arkusza w niekonwencjonalnej broszurze marketingowej o wymiarach 14" X 25,5" zawierającej żywe fotografie wydrukowane na różnych rodzajach papieru. Drugie miejsce-Esmark Finch, Republika Irlandii, za wzmocnienie relacji z klientami i zwiększenie przychodów poprzez uruchomienie kwartalnego magazynu promującego szybko rozwijającą się ofertę oraz dzielenie się wskazówkami i kampaniami marketingowymi, z których mogliby korzystać klienci. 3. miejsce - WAM Interactive Information Inc. z Kanady za stworzenie systemu do opracowywania niedrogich kampanii mikromarketingowych 1:1, w tym własnej kampanii autopromocyjnej, która wygenerowała 13,5-procentowy wzrost liczby nowych subskrypcji.
Transakcja
Telemail, Transakcja Dokumenty transakcyjne są czytane przez największy odsetek odbiorców spośród wszystkich dokumentów i nadal stanowią istotną szansę dla marketerów. 1. miejsce - Telemail, Hiszpania, za trwającą od kilku lat, wysoce spersonalizowaną kampanię wstępnej akceptacji oferty kredytowej dla Carrefour Financial Services, która jest drukowana na pełnokolorowych maszynach Xerox Impika, dzięki czemu jest bardziej zrozumiała i atrakcyjna. Drugie miejsce-Latcham Direct, Wielka Brytania, za opracowanie wielokanałowego pakietu świadczeń dla Virgin Holidays, który prezentuje informacje w atrakcyjny wizualnie sposób i jest obecnie wdrażany w innych markach Virgin. 3. miejsce-Apex Revenue Technologies, Stany Zjednoczone, za stworzenie nowej platformy rozliczeniowej dla służby zdrowia ze spersonalizowanymi komunikatami, która poprawia doświadczenia pacjentów, zapewniając jednocześnie 10-procentową poprawę zarówno w zakresie ogólnego zysku z gotówki, jak i redukcji kosztów. Podziękowania dla naszego panelu branżowego składającego się z czterech niezależnych sędziów: Barb Pellow, group director, InfoTrends; Michael Sidel, managing editor, Print & Publishing Europe; David Spencer, president/chief executive officer, Spencer Labs; oraz Mark Vruno, editor, Printing News. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom!