single

Jak skwierczenie, pop i kolor przyciągają uwagę do Twojej marki

Ten post autorstwa Ramona Raya pierwotnie ukazał się na blogu Xerox Small Business Blog, ale jego kolorowe przesłanie powinno zainteresować każdego, kto jest zaangażowany w tworzenie dokumentów, które wywołują oddźwięk. Wykorzystaj te informacje podczas pracy z własnymi klientami, aby ich komunikacja w zakresie druku była bardziej efektywna.

W dzisiejszym świecie, w którym wszelkiego rodzaju technologie są na wyciągnięcie ręki, wraz z mnogością programów i zasobów, nie powinno być zaskoczeniem, że wykorzystanie koloru w dokumentach biznesowych rośnie. Co może być zaskakujące jest to, że użycie koloru wykazano, aby zwiększyć sukces firmy, gdy stosowane odpowiednio w dokumentach, na stronach internetowych, a nawet poprzez podstawowe branding.

Monochromatyczne firmy należą już do przeszłości. Dodanie żywych kolorów do swojej firmy może zwiększyć sukces kilkakrotnie. Nawet kiedy się ubieram, zobaczysz odcienie pomarańczu, zieleni, fioletu i innych kolorów, które odznaczają się na moich skarpetkach, krawatach i koszulach! Na cześć Narodowego Dnia Koloru, 22 października, oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć.

Kolor przyciąga uwagę

Nie trzeba dodawać, że kolor będzie się wyróżniał wśród morza czerni i bieli. Wszystko, co jest wyróżnione kolorem, przykuje uwagę odbiorcy ponad resztę wydruku. Pamiętaj o tym, budując swoje strony internetowe, formularze i markę. Używanie jasnych kolorów przyciągnie wzrok do Twojej firmy.

Użycie koloru jest również znane z utrzymywania pewnego poziomu pozytywności w umyśle widza. Będzie to przydatne w zapewnieniu, że Twoja firma pozostawia pozytywne wrażenie na potencjalnych klientach.

Kolor podkreśla obszar

Używanie kolorów w brandingu może pozwolić Ci na położenie nacisku na najbardziej istotne informacje, które chcesz, aby były przyswojone przez Twoich odbiorców. Jeśli na blogu, fakturze lub stronie internetowej znajduje się dużo informacji, wyróżnienie najważniejszych punktów kolorem różniącym się od reszty tekstu sprawi, że zostaną one dostrzeżone przez odbiorcę.

Im bardziej dany obszar wyróżnia się dla odbiorcy, tym większa szansa, że zapamięta on tę informację. Jeśli ta informacja jest zapamiętywalna, istnieje większa szansa, że widz wróci, aby ponownie przejrzeć informacje, odnieść informacje do innych, a tym samym zwiększyć ruch na swojej stronie lub blogu. Jeśli tak się stanie, Twoja firma zyska ekspozycję i będzie miała większy potencjał wzrostu i sukcesu.

Kolor może promować sprzedaż

Rozpoznawalność marki może przejść długą drogę w zwiększaniu sprzedaży produktów. Użycie koloru w logo może sprawić, że marka pozostanie w pamięci klienta, dzięki czemu będzie on mógł ją szybko odnaleźć, gdy wyruszy na poszukiwanie Twojego produktu. Pomyśl o markach, które rozpoznajesz najbardziej. Wszystkie one mają wyraźne kolory, po których są rozpoznawane. Kiedy branding siebie, możesz stać się jak te duże marki pudełka - będziesz zapamiętany w oparciu o kolor i logo, które promujesz.

Oprócz utrzymania rozpoznawalności marki, kolor może być używany w witrynie w celu zwiększenia sprzedaży poszczególnych produktów. Promowanie najbardziej popularnych produktów poprzez podkreślenie ich na swojej stronie internetowej w jasnym kolorze pozwala im się wyróżniać, zwiększając prawdopodobieństwo, że widzowie będą się zatrzymywać i patrzeć na nich bardziej szczegółowo. To z kolei zwiększa szanse na to, że widzowie kupią dany produkt, a tym samym promuje sprzedaż.

Kolor zwiększa efektywność

Użycie kolorów pozwala klientom lub potencjalnym klientom szybko znaleźć rzeczy, gdy przeglądają Twoją stronę internetową lub bloga. Przypisanie ważnych sekcji lub fraz na swojej stronie internetowej jako jasne kolory pomoże widzowi zobaczyć te punkty, i prawdopodobnie zmniejszy pytania, które mają, jak iść. Jeśli wszystkie informacje są monochromatyczne w swojej witrynie, ważne szczegóły mogą zostać utracone lub ominięte, ponieważ nie wyróżniają się.

Ostatecznie, ważne jest, aby pamiętać, że kolor jest użytecznym narzędziem, aby pomóc rozwijać swój biznes. Należy pamiętać, że powinien być używany strategicznie, z celem dla niego, aby utrzymać dokumenty czytelne i pozostać estetyczne. Zbyt wiele dobrego może stać się mętne i mylące, więc bardzo uważaj na to, jak używasz koloru w brandingu swojej firmy. Zbyt jasny może być rozpraszający, zbyt wiele kolorów może być mylące, a zbyt wiele kolorów może zanegować efekt, który masz na celu.

Zaplanuj odpowiednio do potrzeb swojej firmy. Wiedzieć, jakie produkty trzeba włączyć kolory do, co styl i materiały używasz, i co wszystko będzie potrzeby dla każdej drukowania lub publikowania celów. Dobrze przemyślany plan będzie utrzymać schemat kolorów i używać profesjonalny i skuteczny dla Twojej firmy i kieszeni.

Aby uzyskać więcej wskazówek na temat pomocy Twojej firmie i Twoim klientom wyróżnić się z tłumu, pobierz pełny arkusz informacyjny "20 sposobów na dzielenie się wiedzą o kolorach" tutaj.