single

Drupa 2016: Week One Recap

Olimpiada" branży druku i komunikacji graficznej otworzyła swoje podwoje w tym tygodniu, witając ponad 300.000 odwiedzających z ponad 130 krajów. Na terenie targów znajduje się 17 hal, w których można zapoznać się z najnowszym oprogramowaniem do zarządzania przepływem pracy, podłożami, maszynami do post-press oraz technologiami stosowanymi we wszystkich procesach druku. Jakie dokładnie znaczenie mają te odbywające się co kwartał targi? Być może Jeff Jacobson, prezes Xerox's Technology Business, powiedział to najlepiej:

"Jeśli pomyślisz o ewolucji tej branży w ciągu ostatnich 25-30 lat, drupa jest zazwyczaj punktem zwrotnym, w którym ujawniane są technologie, które wytyczają naszą drogę naprzód".

Jeśli targi drupa naprawdę są Gwiazdą Północną, która wskazuje nam kierunek, w którym zmierza nasza branża, to co dokładnie wywołało największy szum po pierwszym tygodniu? Poniżej przedstawiamy podsumowanie (ale najpierw obejrzyjcie poniższy materiał): [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_uTMtWeaKDo[/youtube]

Zbiorowe zgromadzenie branży

Na dzień przed otwarciem targów drupa ponad 600 najbystrzejszych umysłów z branży poligraficznej zebrało się na Xerox Premier Partner Forum, aby spędzić dzień na nawiązywaniu kontaktów, nauce, współpracy i zabawie. Grupa ta obejmowała członków Xerox Premier Partner Global Network, składającej się z najlepszych dostawców usług druku w branży, jak również resellerów Xerox Graphic Communications. W sesjach wzięli udział Marco Boer, wiceprezes I.T. Strategies, który przedstawił stan branży i pojawiające się segmenty, a także Carlo Alberto Carnevale Maffe, profesor Uniwersytetu Bocconi, który podzielił się spostrzeżeniami na temat tego, jak dostawcy usług druku powinni się wyróżniać. Najważniejszy punkt dnia? Zapierający dech w piersiach pokaz prawdziwej współpracy, kiedy to goście otrzymali bębny i pałeczki, grając razem w rytmicznej harmonii. Jako grupa, sala pokazała, że sieć i branża jako całość ma bardzo mocny rytm. Chcesz doświadczyć tego wydarzenia na własnej skórze? Oto przedsmak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=D2b5_xuRUjI[/youtube]

Uznanie w całej branży

Również podczas Premier Partner Forum nagrodzono zwycięzców programu Xerox Best-of-the-Best. Laureatami zostali przedstawiciele 14 krajów, a zwycięzcą Best-in-Show została firma Printagraph Ltd. z Wielkiej Brytanii, która opracowała niestandardowe zestawy klocków w stylu LEGO ze spersonalizowanym opakowaniem. Oprócz naszych klientów, dwie technologie Xerox otrzymały uznanie branży:

    Prasa atramentowa Xerox Rialto 900, która otrzymała nagrodę Europejskiego Stowarzyszenia Prasy Cyfrowej (EDP) za najlepsze atramentowe urządzenie do cięcia arkuszy z roli na A4. Drukarka Xerox C60/C70 została uhonorowana nagrodą BLI (Buyers Laboratory) PRO Award for Outstanding Color Light Production Device. Została ona wyróżniona za wszechstronność i jakość, rejestrując najgęstszą czerń zmierzoną na prasie cyfrowej w swojej klasie.

Technologia

Inkjet

Przed targami drupa wiele uwagi poświęcano atramentowym urządzeniom produkcyjnym... i nie zawiedliśmy się. Uczestnicy targów drupa tłoczą się, aby zobaczyć demonstrację Xerox Brenva Po raz pierwszy publicznie zaprezentowano produkcyjną prasę atramentową Xerox Brenva HD, technologię atramentową do cięcia arkuszy, którą wielu analityków branżowych określiło mianem "prawdziwego przełomu na rynku". Powód? Jest to wyjątkowa maszyna plasująca się pomiędzy wysokiej klasy drukarkami atramentowymi na papier cięty a niskonakładowymi drukarkami atramentowymi, zapewniająca korzyści ekonomiczne i produkcyjne atramentu dostawcom usług poligraficznych, dla których technologia ta była wcześniej niedostępna. Na całym świecie zadebiutowała również prasa atramentowa Xerox Trivor 2400, platforma atramentowa nowej generacji, która zapewnia niesamowitą skalowalność, elastyczność i zwiększoną wydajność. Przy prędkości druku kolorowego wynoszącej 551 stóp/168 metrów na minutę, system ten oferuje 30-procentowy wzrost wydajności w porównaniu z podstawowym modelem Impika Compact, który zastępuje.

Spojrzenie w przyszłość druku opakowań

Bezpośrednio do obiektu

Czy chciałbyś spersonalizować dowolny przedmiot, od kapsli do butelek po piłki do koszykówki? Jest to teraz możliwe i zostanie zaprezentowane na targach drupa dzięki drukarce atramentowej Xerox Direct to Object. Uczestnicy targów mogą wydrukować swoje imię bezpośrednio na aluminiowym pojemniku na wodę lub swoją twarz na etui na słuchawki. Technologia ta pozwala na łatwe drukowanie na obiektach trójwymiarowych i różnych podłożach. Najbardziej ekscytujący jest fakt, że mniej niż 1% druku bezpośredniego jest obecnie wykonywany cyfrowo, ale oczekuje się, że w latach 2015-2019 wzrośnie on o 44% CAGR (Smithers Pira, 2016).

Znakowanie i kodowanie

W przypadku późnych etapów druku niestandardowego, obecne technologie po prostu nie spełniają dzisiejszych wymagań. Weźmy pod uwagę zastosowania opakowaniowe, takie jak żywność i napoje, pudełka z tektury falistej i produkty detaliczne. Zazwyczaj wymagany jest drugi cykl produkcyjny w celu wytworzenia kodów OCR, QR i 2D Matrix, zmiennych informacji o produkcie, kodów daty i partii, kodów kreskowych oraz sekwencyjnej numeracji partii. Na targach drupa prezentujemy rozwiązanie, które zapewnia lepszą jakość obrazu, niższe koszty i możliwość dodawania złożonych grafik na późnym etapie produkcji. Nazywa się ono Masca ID DIGLase Powered by Xerox. Ta niesamowita technologia produkuje wysokiej rozdzielczości, trwały i nieodwracalny druk cyfrowy inline przy użyciu technologii druku laserowego, który jest bezatramentowy w punkcie drukowania.

Podpisy klientów

Wielu klientów dokonało inwestycji w nowe technologie i oferty przepływu pracy podczas pierwszego tygodnia targów drupa. Oto tylko niektóre z nich: Gahad Management Services: Marcel Hijne, Paul Morgavi, Gerard Hulsen, Joey Evans, Mathijs Van Kersen (od lewej do prawej)

    Hume Media w Ontario, Kanada, zakupiła Brenva HD Production Inkjet Press w celu zwiększenia konkurencyjności przy drukowaniu książek o nakładach przekraczających 1.000 egzemplarzy. Firma DocOne jako pierwsza zainwestowała w nową prasę atramentową Xerox Trivor 2400. W rzeczywistości, zakupiła dwie. Jako agregator do 250 milionów sztuk przesyłek pocztowych dla prawie miliarda stron drukowanych cyfrowo rocznie, nowe prasy atramentowe Xerox Trivor 2400 pomogą DocOne dostarczać klientom materiały o wyższej jakości, zapewniając firmie elastyczność i skalowalność w miarę wzrostu wymagań biznesowych. Firma Galahad Management Services, która zakupiła Xerox Trivor, specjalizuje się w marketingu bezpośrednim na rynku międzynarodowym. Posiadając już Xerox iGen 5 Press i Xerox Impika Compact, firma postrzega Trivor jako atut do obsługi personalizacji i dużych ilości. MailaDoc Ltd., firma z Wielkiej Brytanii, zakupiła Xerox® iGen® 5 z Xerox FreeFlow Core oraz drugie zamówienie na XMPie StoreFlow Pro. Piąta opcja kolorystyczna urządzenia iGen 5 oraz wiodące w branży funkcje automatyzacji FreeFlow Core i StoreFlow Pro pozwolą firmie poszerzyć możliwości biznesowe oraz wejść na nowe rynki.