single

Direct Mail: Silniejsza niż kiedykolwiek w erze cyfrowej

"Doniesienia o mojej śmierci są mocno przesadzone
"- Mark Twain ...i direct mail
.

Direct mail będzie tajną bronią marketera w 2021 roku i strategicznym wyróżnikiem w cyfrowym świecie.&

DIRECT MAIL: ŻYJE I MA SIĘ DOBRZE

Marketing cyfrowy jest ważnym elementem ogólnej strategii marketingowej, ale są pewne rzeczy, których sam marketing cyfrowy nie jest w stanie zrobić. Na przykład nawiązanie kontaktu z odbiorcami w sposób namacalny i dotykalny. Równie ważnym elementem jest to, że direct mail daje takie same możliwości jak digital, jeśli chodzi o segmentację rynku i dotarcie do kluczowych grup docelowych, a także personalizację przekazu.

Powiązane: Ukierunkowana reklama bezpośrednia

Jak słusznie zauważa Entrepreneur, direct mail to niezrównany sposób na wysłanie dokładnie takiej wiadomości, jakiej oczekujesz, do dowolnego segmentu grupy docelowej:

"Największe korporacje wiedzą, że reklama bezpośrednia jest jednym z najbardziej efektywnych i opłacalnych sposobów dotarcia do nowych i obecnych klientów. Na czym polega ta zaleta? W przeciwieństwie do innych form reklamy, w których nigdy nie masz pewności, do kogo dotrze Twoja wiadomość, direct mail pozwala na komunikację jeden na jeden z docelowymi odbiorcami. Dzięki temu możesz kontrolować, kto otrzyma wiadomość, kiedy zostanie ona dostarczona, co znajdzie się w kopercie i do ilu osób dotrze."

WEDŁUG LICZB

Nadal nie jesteś przekonany? Weź pod uwagę te otwierające oczy dane dotyczące reklamy bezpośredniej, pochodzące z serwisu Small Biz Genius:

  • Prawie połowa konsumentów czyta otrzymane przesyłki.
  • Klienci, którzy otrzymali przesyłkę direct mail, wydają średnio o 30% więcej niż ci, którzy jej nie otrzymali.
  • Prawie 75% konsumentów twierdzi, że woli pocztę bezpośrednią od innych form reklamy, ponieważ może ją czytać, kiedy tylko chce.
  • Około 60% konsumentów deklaruje, że lubi otrzymywać informacje o nowych produktach za pośrednictwem poczty bezpośredniej.
  • Ponad 60% konsumentów, którzy otrzymują pocztą katalogi, odwiedza stronę internetową firmy, która je wysłała.

JAKIE SĄ NAJLEPSZE SPOSOBY NA ZMAKSYMALIZOWANIE WPŁYWU KAMPANII DIRECT MAIL?

Te liczby są przekonujące, ale należy pamiętać, że odzwierciedlają one średnią skuteczność kampanii direct mail. Innymi słowy, niektóre firmy radzą sobie z kampaniami direct mail znacznie lepiej niż inne.

To, co odróżnia liderów marketingu bezpośredniego od wszystkich innych, to stosowanie najlepszych praktyk, w tym czterech poniższych strategii:

1. NADAJ OSOBISTY CHARAKTER

Wskaźniki odpowiedzi na reklamę w poczcie bezpośredniej są zwykle znacznie wyższe, gdy przesyłki są spersonalizowane. Możesz na przykład połączyć pliki danych z przesyłkami direct mail, aby umieścić w nich nazwisko lub adres odbiorcy. (W tej kwestii mogą Ci pomóc doświadczeni konsultanci ds. marketingu cyfrowego i drukowanego).

Powiązane: Drukowanie zmiennych danych

2. UŻYWAJ DIRECT MAIL ZARÓWNO DLA NOWYCH, JAK I OBECNYCH KLIENTÓW

Jednym z poważnych błędów popełnianych przez niektórych marketerów jest założenie, że direct mail służy wyłącznie do pozyskiwania nowych klientów. W rzeczywistości, direct mail jest jednym z najlepszych sposobów angażowania obecnych klientów i informowania ich o nowych ofertach i produktach. Pamiętaj też, że pozyskanie nowego klienta kosztuje (średnio) pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego.

3. JEŚLI NA POCZĄTKU SIĘ NIE UDA...

Tylko dlatego, że potencjalny lub obecny klient nie zareagował na reklamę bezpośrednią, nie zakładaj, że nie zareaguje, jeśli wyślesz mu kolejną przesyłkę. W końcu mógł ją wyrzucić przez przypadek lub po prostu był zbyt zajęty, kiedy otrzymał pierwszą przesyłkę. Aby uzyskać optymalne wyniki, zacznij myśleć o kampaniach direct mail jako o serii powiązanych ze sobą wysyłek.

Powiązane: Jak dużo i jak często?

4. IDŹ W STRONĘ HYBRYDY

Jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych kampanii direct mail to te, które łączą strategie drukowane i cyfrowe. Na przykład, możesz wysłać do odbiorców direct maila (lub serii maili) z pytaniem, czy mieli okazję przejrzeć katalog (lub inną przesyłkę direct mail). Można też zamieścić na przesyłce kod QR, który odbiorcy mogą odczytać za pomocą smartfona.

PRZEMYŚLENIA KOŃCOWE

To tylko kilka sposobów na to, jak inteligentna strategia direct mail może pomóc Twojej firmie wygenerować więcej leadów, zwiększyć konwersję, zwiększyć ruch na stronie internetowej, pozyskać nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Oczywiście opracowanie takiej strategii marketingowej, która łączy to, co najlepsze w druku i digitalu, może być zarówno skomplikowane, jak i zagmatwane. I właśnie w tym możemy pomóc.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasz zespół może pomóc Ci osiągnąć najważniejsze cele marketingowe i przenieść Twój biznes na wyższy poziom, umów się z nami na czat już dziś.