single

Ponowne otwarcie działalności po katastrofie COVID-19

Trzy ważne kroki, które należy podjąć przed ponownym otwarciem firmy po katastrofie COVID-19

W tym dziwnym i nieprzewidywalnym czasie niektóre regiony kraju podejmują niewielkie kroki w celu ponownego otwarcia firm. I chociaż jest to wspaniała rzecz, nasz optymizm jest łagodzony przez ostrożność. W końcu otwieramy się na nowy świat i wszyscy musimy podejść do tego bardzo ostrożnie - zaczynając od nowego podejścia i przemyślanych działań.

Zastanawiasz się, jak bezpiecznie ponownie otworzyć firmę? Oto trzy najlepsze sposoby na strategiczne, bezpieczne i sensowne ponowne wejście na rynek pracy.

1. Zdrowie i higiena na pierwszym miejscu

Innowacyjne firmy niezwykle starannie dbają o bezpieczeństwo swoich pracowników i klientów - i znajdują na to coraz to nowe i ciekawe sposoby (patrz poniżej). Wchodząc w kolejną fazę ponownego otwarcia, spodziewamy się, że ten trend będzie się rozwijał i trwał. Oto kroki, jakie możesz podjąć:

  • Przygotuj się na oddalenie społeczne: Przepisy państwowe ograniczają liczbę osób przebywających na terenie placówki.
    • Stwórz przestrzeń: Rozważ usunięcie stolików lub witryn, aby zachować odpowiedni dystans społeczny. Zlikwiduj miejsca oczekiwania, tworząc osobne przestrzenie. Jeśli to możliwe, oznacz miejsca w kolejce i oddzielaj je wolnostojącym znakiem z płyty piankowej.
    • Bądź ciekawy: Możesz wykazać się kreatywnością i zadbać o bezpieczeństwo, a jednocześnie pozostać pomocnym, używając sformułowań takich jak "You're on Deck" (Jesteś na pokładzie) lub "Next Batter Up" (Następny zawodnik) w sklepie sportowym. Wykorzystaj przyciągające uwagę naklejki podłogowe lub znaki, takie jak "Be Smart, Stand Apart", aby przypomnieć ludziom o zachowaniu bezpieczeństwa - lub umieść na zewnątrz znak zachęcający ludzi do czekania w samochodach ("Park Here, We'll Be Right There").

  • Wyjaśnij nowe zasady: Wiele osób nie chodziło po sklepach od czasu wprowadzenia nakazu pozostania w domu, więc mogą potrzebować delikatnej pomocy. Ustaw znaki przypominające o zachowaniu dystansu społecznego, wyraźnie oznacz wejścia i wyjścia (w miarę możliwości oddzielnie) i umieść na drzwiach tabliczkę informującą o konieczności noszenia masek.

  • Zadbaj o czystość: Zapewnij bezdotykowe stanowiska do dezynfekcji rąk dla pracowników i klientów. Przestrzegaj wszystkich wytycznych CDC dotyczących czystości. Pracownicy muszą zawsze nosić maski i rękawiczki.

  • Chroń swoich klientów: Wiele sklepów oferuje godziny otwarcia dla seniorów na początku dnia, aby osoby najbardziej narażone na ryzyko miały czas i miejsce na bezpieczne zakupy.

  • Oferuj rezerwacje miejsc lub miejsca na telefon: Ogranicza to grupy, które mogą się zgromadzić.

  • Działaj bezdotykowo:
    • No Touch, No Problem: Za oferuj klientom podpisywanie paragonów. Zachęcaj do płacenia kartą kredytową przez Internet lub telefon zamiast płacenia gotówką.
    • Oferuj usługi "od ręki" i "na wynos": Poza restauracjami, firmy takie jak winiarnie, księgarnie, a nawet weterynarze (na parkingach!) oferują takie opcje, aby spełnić zasady dystansu społecznego.
    • Zacznij dostarczać: Kiedy tylko jest to możliwe, zaoferuj opcję dostawy.
    • Sprzedawaj karty podarunkowe: Można je kupić przez Internet, a ponieważ średnia wartość wykupu wynosi 80%, mają one sens z punktu widzenia fiskalnego, a jednocześnie zachęcają do dalszej działalności. Jedna z lokalnych restauracji przeznaczyła 100% ich sprzedaży na fundusz pomocowy dla swoich pracowników. Cóż za piękny gest!

2. Utrzymuj komunikację poprzez COVID-19

Teraz nadszedł czas, aby utrzymać szeroko otwarte linie komunikacyjne. Ludzie szukają kontaktu i są spragnieni dobrych wiadomości. Możesz nie tylko dodać otuchy znajomym w tym trudnym czasie, ale nawet stać się jednym ze słynnych "pomocników" Pana Rogera. Oto jak sobie z tym poradzić:

  • Zastanów się dwa razy nad przekazem: Kluczowe znaczenie ma nadanie właściwego tonu pomocy i zrozumienia. Komunikaty marketingowe, które były odpowiednie w lutym, mogą być teraz zupełnie pozbawione tego tonu, co zniechęca klientów teraz i w przyszłości. Zobacz nasz ostatni blog, aby dowiedzieć się, jakie są właściwe techniki komunikacji i podejścia (wraz z przykładami) w tym delikatnym okresie.

  • Komunikuj się więcej: Ponieważ sytuacja stale się zmienia, ważne jest, aby pozostawać w kontakcie.
    • Wysyłaj e-maile z wyrazami empatii: Sprawdzaj, co słychać u Twoich klientów i pracowników. Możesz nawet zapytać o ich potrzeby i o to, jak możesz im pomóc.
    • Aktualizuj stronę internetową i serwisy społecznościowe: Zamieść aktualne wiadomości, zaoferuj swoje usługi, pokaż, jak dzieci z sąsiedztwa robią maski lub po prostu wyślij światu dobre życzenia. A jeśli pomagasz, ofiarowując swoje usługi lub pieniądze, szerz tę miłość. Inspiracją może być cotygodniowy reportaż Johna Krasinksiego "SGN" (Some Good News), w którym aktor i filmowiec (znany jako Jim z serialu The Office) podkreśla siłę dobra na całym świecie.
    • Wyślij pocztówkę: Ludzie uwielbiają teraz otrzymywać pocztę! Możesz stworzyć kartkę pocztową z wiadomością "tęskniliśmy za Tobą!".
    • Podejdź kreatywnie do konkursów: Wiele organizacji organizuje konkursy zachęcające do kupowania w lokalnych firmach. Uczestnicy mogą wygrać karty upominkowe do tych firm.
    • Umieść informację o ponownym otwarciu: Upewnij się, że ludzie wiedzą, że jesteś otwarty, wieszając tabliczkę "otwarte" (wydaje się to proste, ale jest ważne); na froncie wirtualnym zaktualizuj informacje w Google i upewnij się, że jesteś wymieniony na stronach społeczności lub izby handlowej, które wymieniają otwarte firmy.
    • Rozpocznij łańcuch miłości: Wiele grup firm zachęca do tworzenia łańcuszków miłości, w ramach których "przekazujesz dalej", dając znajomemu lokalną kartę podarunkową. Niech miłość trwa!

  • Wykorzystaj przerwę: Ponieważ konkurencja może nie być tak aktywna, jest to bardzo dobry czas na wprowadzanie produktów na rynek. Więcej osób korzysta z Internetu i ma więcej czasu. Nadal też kupują. A wielu większych reklamodawców zmniejszyło wydatki, więc teraz masz szansę, aby Twój głos został usłyszany.

  • Przygotuj się na przyszłość: Jest to również dobry czas na przygotowanie kampanii na przyszłość. Przyjrzyj się dokładnie swoim celom biznesowym i planowi marketingowemu, w tym wszystkim kanałom i przekazom. Zautomatyzuj procesy wszędzie tam, gdzie ma to sens.
related post: IRONMARK DOSTARCZA POSIŁKI ZESPOŁOM MEDYCZNYM I BOHATEROM PIERWSZEJ LINII FRONTU

3. Pivot: Nowe modne słowo

Nawet jeśli nie możesz produkować masek ani pomagać w podawaniu środków odkażających do rąk, jeśli myślisz inaczej o swoim biznesie, możesz zaoferować pewne wyjątkowe rzeczy:

  • Nawiąż współpracę z innymi firmami: Dwie firmy z Portland w stanie Oregon połączyły siły: City Home sklep z wyposażeniem wnętrz i Old Town Florist, aby dostarczyć bukiety niespodzianki za pomocą usługi dostawy City Home. Wszyscy wygrywają: zadowoleni klienci, zysk dla City Home i nowe perspektywy dla kwiaciarni.
  • Wyobraź sobie na nowo swoją pracę: Widziałeś, jak firmy odzieżowe produkują maski, a gorzelnicy odkażacze do rąk. Kiedy zrobiliśmy krok wstecz, zdaliśmy sobie sprawę, że możemy wykorzystać nasze kontakty jako źródło. Współpracując z naszymi partnerami, którzy przestawili się na tworzenie środków ochrony indywidualnej, Ironmark dostarcza teraz na linię frontu sprzęt, którego wcześniej nie dostarczaliśmy. Obecnie dostarczamy osłony twarzy, maski KN95, fartuchy, okulary i wiele innych produktów - i pracujemy nad rozszerzeniem tej usługi na ogół społeczeństwa.
  • Przejdź do światawirtualnego: Jeśli to ma sens dla Twojej firmy, przenieś się do świata online. Zaoferuj ankietę w google, która zastąpi pytania zadawane na żywo. Necker's Toyland w Simsbury w Connecticut umawia się z rodzinami na spotkania twarzą w twarz, aby mogły rozejrzeć się po sklepie - a następnie zapewnia odbiór lub dostawę na miejsce. Jest to świetny sposób na dostarczenie doświadczeń klientom, którzy nie są jeszcze gotowi na wizytę w sklepie.

Ponowne otwarcie po COVID: co dalej?

Tak jak dwa miesiące temu byliśmy daleko od miejsca, w którym jesteśmy teraz, tak nie sposób dokładnie przewidzieć, czego możemy się spodziewać w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Jednak rozważając ostrożnie i z rozwagą możliwość powrotu do domu, możemy przejść od słów "zachowaj bezpieczeństwo, zachowaj zdrowie i zostań w domu" do "trzymajmy się razem, aby znaleźć rozwiązanie". Jesteśmy tu, aby pomóc, i będziemy tam również dla Was, gdy będziecie wracać do domu.

Razem przejdziemy przez ten tunel na drugą stronę.