single

Podróż od PSP do MSP: Dlaczego warto się wyróżniać

To, co oznacza bycie drukarzem, ulega zasadniczym zmianom. Rozejrzyj się dookoła, a zauważysz, że rynek stał się niewiarygodnie zatłoczony. Istnieje konkurencja ze strony samej ilości kanałów medialnych - mobilnych, społecznościowych, cyfrowych, radiowych, drukowanych, by wymienić tylko kilka - z których każdy walczy o dolary marketingowe Twoich klientów. Do tego dochodzi niekończąca się liczba komunikatów marketingowych walczących o ich uwagę. Oczywiście, istnieje również konkurencja ze strony innych dostawców usług poligraficznych - zarówno lokalnych, jak i internetowych.

Wpadnięcie w pułapkę towaru

Dostawca usług marketingowych: Szansa na rozwój. Pobierz eBook już dziś! Co odróżnia Cię od, powiedzmy, drukarni Joe's Print Shop z naprzeciwka? Jeśli myślisz o doskonałej obsłudze, wyjątkowej jakości i najlepszych cenach - to wpadłeś w pułapkę towaru. Każdy oferuje dokładnie te same rzeczy. W rezultacie, straciłeś swoje zróżnicowane pozycjonowanie. Teraz Twoi klienci postrzegają Cię tak samo, jak wszystkie inne drukarnie, zmuszając ich do podejmowania decyzji w oparciu o cenę. A wyścig po dno nie jest wyścigiem, w którym chciałbyś brać udział. Nie wiesz, jak się wyróżnić? Jesteś sceptyczny, że jest to w ogóle możliwe? Czytaj dalej.

Wszystko może się wyróżnić

Rozważ to: Mimo że woda butelkowana jest dostępna za darmo, każdego roku na całym świecie kupuje się 288 miliardów galonów wody butelkowanej. Konsumenci wydają średnio równowartość 7,50 dolarów za galon wody w butelce - dwa razy więcej niż kosztuje benzyna! Jeśli jeden z najbardziej podstawowych towarów na świecie może być zróżnicowany, to z pewnością można to samo zrobić z drukiem. Ale w jaki sposób firmy produkujące napoje były w stanie przekształcić towar w produkt premium? Poprzez dodanie wartości. Wiedząc, że konsumenci nie są zainteresowani noszeniem ze sobą dużych pojemników i że będą przywiązywać wagę do poręczności, udostępniono im różne rozmiary opakowań. A ponieważ konsumenci postrzegają swój napój jako formę wyrażania siebie, firmy stworzyły pożądane opakowania i różne smaki.

Stawanie się "go-to" kompleksowym punktem druku

Tę samą teorię można zastosować do druku - i właśnie tu pojawia się wartość usług marketingowych. Wielu z Twoich klientów zdaje sobie sprawę, że aby ich wysiłki marketingowe pozostały skuteczne, muszą wprowadzić zmiany do swojej strategii. Weźmy na przykład pocztę drukowaną - ona nie znika, tylko się zmienia. Badanie przeprowadzone wśród marketerów wykazało, że 92% oczekuje, że w przyszłym roku ilość wysyłanych przez nich przesyłek bezpośrednich wzrośnie lub pozostanie bez zmian. Jednak coraz więcej z nich chce odejść od masowych wysyłek w kierunku spersonalizowanej komunikacji. Podobnie jest z kampaniami. Minęły już czasy, kiedy pojedynczy punkt styku z klientem równał się sukcesowi. Badania pokazują, że kampanie wielokanałowe są znacznie bardziej skuteczne w zwiększaniu wskaźników odpowiedzi niż kampanie jednokanałowe oparte wyłącznie na druku.

Twoi klienci potrzebują pomocy

Ale Twoi klienci nie są w stanie sami tego osiągnąć. Potrzebują pomocy w zarządzaniu danymi, opracowywaniu strategii i mierzeniu analityki. A ponieważ dążą do usprawnienia i uproszczenia swoich procesów pracy - chcieliby, aby jeden dostawca dostarczał wszystkie te usługi, od wdrożenia po realizację. Dodając usługi marketingowe do swojego zestawu narzędzi, możesz przesunąć się wyżej w łańcuchu wartości, pozycjonując się jako strategiczny partner wnoszący wkład we wszystkie fazy kampanii marketingowej... a nie tylko dostawca, którego zadaniem jest dostarczenie pojedynczego elementu. W jaki sposób możesz z powodzeniem przejść do usług marketingowych? Koniecznie pobierz nasz eBook Marketing Service Provider, który jest pełen trendów branżowych, spostrzeżeń rynkowych i praktycznych porad, które pomogą Ci wykorzystać te możliwości. Chcesz więcej? Nasza seria dotycząca segmentów rynku zawiera kluczowe spostrzeżenia i strategie aby pomóc Ci w odblokowaniu nowego wzrostu w siedmiu segmentach zastosowań stymulujących biznes - w tym Direct Mail, Digital Packaging, Photo Publishing i innych.