Dlaczego modernizacja E-Commerce jest ważna
Przestarzała strona internetowa jest jak szpinak w zębach! Twoje pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne. Projekt, użyteczność i treść Twojej strony internetowej mówią wiele o profesjonalizmie, nastawieniu i zaangażowaniu Twojej firmy. Współczesny klient jest obeznany z technologiami cyfrowymi, a Twoja strona jest pierwszym miejscem, w którym się znajdzie, gdy będzie chciał się dowiedzieć, kim jesteś i co reprezentujesz.
Kiedy Twoja strona wygląda na zaniedbaną, nie oczekuj, że potencjalni klienci spojrzą na nią po raz drugi. Jeśli chcesz stworzyć dobre pierwsze wrażenie, zainspirować odwiedzających i konwertować leady, musisz zainwestować w nowoczesny sklep e-commerce. Oto najważniejsze powody, dla których warto odświeżyć swoją witrynę e-commerce.
Aby zaktualizować stary projekt
Strona e-commerce powinna być modernizowana przynajmniej raz na trzy lata. Jednak większość firm idzie na skróty, próbując zabandażować starą stronę zamiast ją przeprojektować. Niestety, nawet osoby, które mają niewielką wiedzę na temat stron internetowych mogą stwierdzić, że Twoja strona nie spełnia obecnych standardów. Kiedy Twoja strona wygląda na nową, wciągającą i łatwą w nawigacji, Twoje szanse na wylądowanie klienta rosną.
Aby rozwiązać niedociągnięcia platformy
Architektura Twojej strony ma duży wpływ na doświadczenie użytkownika. Możesz zdać sobie sprawę, że wiele osób wchodzi na Twoją stronę, ale niewiele z nich podejmuje jakiekolwiek znaczące działania. Kiedy Twoja strona ładuje się powoli, nie jest responsywna i ma zagmatwane funkcje, zniechęca odwiedzających do podjęcia dalszych działań. Odtworzenie jej za pomocą najnowszej technologii rozwiąże te problemy.
Aby poprawić zawartość strony internetowej
Źle przygotowana treść strony może poważnie zaszkodzić Twojemu biznesowi e-commerce. Aby zwiększyć ruch i konwersje na swojej stronie, popraw swoją grę w treści. Ponieważ optymalizacja pod kątem wyszukiwarek ma wysoki zwrot z inwestycji, upewnij się, że projektujesz swoje treści pod kątem SEO. Rozważ poniższe działania.
- Przeprowadź badania słów kluczowych, aby znaleźć typ słów kluczowych, które wyszukują Twoi klienci docelowi.
- Używaj dłuższych słów kluczowych, które są mniej konkurencyjne.
- Umieszczaj słowa kluczowe w sposób strategiczny i naturalny w swojej treści.
- Buduj linki, aby zwiększyć autorytet swojego sklepu internetowego.
Aby spełnić cele biznesowe
Jeśli czujesz, że zrobiłeś wszystko jak należy, ale Twoje wysiłki nie przynoszą jeszcze owoców, czas na ponowną ocenę strategii. Niektóre z nowych taktyk, które powinieneś zacząć wdrażać, to użycie call-to-action, wprowadzenie zachęt, takich jak darmowa wysyłka, uproszczenie procesu kasowego, wykorzystanie recenzji i referencji oraz wyświetlanie plakietek bezpieczeństwa na swojej stronie w celu budowania zaufania. Inne działania, które powinieneś rozważyć, to budowanie świadomości marki poprzez portale społecznościowe, e-mail marketing i płatne media.
related post: 4 pewne znaki, że powinieneś przeprojektować swoją stronę internetową
Porady do rozważenia przy aktualizacji strony e-commerce
Modernizacja e-commerce to ogromne przedsięwzięcie, które wymaga czasu i zasobów. Możesz wykorzystać dodatkowy czas, który obecnie masz w rękach, aby odświeżyć swoją stronę. Oto kilka istotnych wskazówek, które powinieneś rozważyć.
- Odśwież wyświetlacz i funkcje. Elementy graficzne witryny umożliwiają odwiedzającym łatwe przewijanie strony, zapamiętanie jej zawartości i odwiedzenie jej w przyszłości.
- Zwiększ prędkość strony. Dąż do posiadania strony, która ładuje się w dwie sekundy lub mniej. Powolne czasy ładowania wpłyną na Twój ranking, ruch i sprzedaż. Możesz użyć różnych narzędzi, aby uzyskać wgląd w szybkość strony.
- Przyjrzyj się swojej konkurencji i liderom branży. Co oni robią, czego Ty nie robisz? Porównaj swoją stronę z witryną odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa z Twojej branży, zauważ swoje braki i postaraj się zniwelować różnice.
- Zwiększaj doświadczenie użytkownika. Nie skupiaj się zbytnio na funkcjach i informacjach. Upewnij się, że ułatwisz użytkownikowi podróż poprzez wprowadzenie funkcji wyszukiwania na miejscu, chatbotów do obsługi klienta, układu przyjaznego dla urządzeń mobilnych oraz prostego interfejsu.
- Nie zaburzaj elementów tożsamości swojej marki. Logo Twojej witryny, schemat kolorów i typografia są tym, co pomaga odwiedzającym rozpoznać Ciebie. Aby nie dezorientować swoich klientów, upewnij się, że nowy wygląd ma podobieństwo do starej wersji.
related post: Czy zbierasz właściwe dane od odwiedzających Twoją witrynę?
Dolna linia
Jako sprzedawca internetowy, Twoim celem numer jeden jest napędzanie sprzedaży. Aby to zrobić, Twój sklep e-commerce musi być aktualny. Modernizacja e-commerce pomoże Ci nawiązać kontakt z większą liczbą osób, przekonać potencjalnych klientów, wzmocnić bazę klientów i odeprzeć konkurencję.
Jeśli szukasz sposobów na przekształcenie swojej strony internetowej w potężną maszynę do sprzedaży, Ironmark ma specjalistów od marketingu cyfrowego, którzy pomogą Ci osiągnąć Twoje cele. Zapraszamy do kontaktu z nami w celu omówienia Twoich potrzeb w zakresie marketingu internetowego!