single

3 innowacje, dzięki którym spersonalizowane katalogi stają się rzeczywistością

Druk personalizowany ma ogromny wpływ na działanie direct mail, ale w mniejszym stopniu na jego kuzyna - katalog. Mimo to tradycyjne, statyczne katalogi przeżywają swój renesans. Badania pokazują, że 69% konsumentów sięga po katalogi przed dokonaniem zakupu1, 63% zostało zachęconych przez katalog do dokonania zakupu2, a 77% zostało zachęconych przez katalog do odwiedzenia sklepu detalicznego2. Konsumenci lubią przeglądać wszechświat tego, co jest dostępne, aby lepiej zrozumieć swoje opcje i być może odkryć coś nieoczekiwanego. Mimo to, strategicznie spersonalizowane katalogi oferują znaczącą obietnicę. Badania pokazują, że transakcje są trzykrotnie większe, gdy oferty katalogowe są spersonalizowane1. Nie jest więc zaskoczeniem, że 68% katalogerów poszukuje rozwiązań personalizacyjnych1. Do tej pory te poszukiwania były w dużej mierze niezaspokojone. Produkowanie katalogów na maszynach opartych na tonerze, które umożliwiają personalizację direct mail jest zbyt kosztowne dla większości katalogerów. Próby dodania odrobiny personalizacji do statycznego katalogu również spełzły na niczym, ponieważ wprowadzają zbyt wiele uciążliwych, ręcznych procesów tworzenia i ślubowania statycznych i zmiennych stron. Tworzenie cyfrowych wersji katalogu na strony internetowe i urządzenia mobilne wprowadza dodatkowe złożoności, które są jeszcze większym wyzwaniem. Wszystko to może się jednak zmienić. Nowe rozwiązanie, Xerox Personalized Catalog Solution, łączy w sobie kilka innowacji, które spełniają cele dotyczące kosztów, jakości i wydajności produkcji, aby spersonalizowane katalogi w wersji drukowanej, internetowej i mobilnej stały się realną i potencjalnie zmieniającą grę opcją. Te innowacje to: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=foghx3oGrdU[/youtube]

    Zautomatyzowany przepływ pracy w przygotowaniu do druku

Wyzwanie związane z przygotowaniem do druku spersonalizowanych katalogów polega na produktywnym zarządzaniu trzema zwykle odrębnymi procesami przepływu pracy dla druku cyfrowego, druku offsetowego i produkcji mediów cyfrowych. Innowacyjność rozwiązania Xerox polega na wysokim stopniu automatyzacji, jaki wnosi ono do przepływu pracy w przygotowaniu do druku, a wszystko to orkiestrowane i zarządzane jako pojedynczy proces przez Solimar® ChemistryTM. Chemistry automatycznie przetwarza zamówienia, orkiestruje produkcję poprzez automatyczne przekazywanie zasobów i instrukcji do odpowiednich komponentów przepływu pracy, a następnie śledzi postępy pracy. Katalogi: Szansa na rozwój. Pobierz eBook już dziś! Kilka komponentów przepływu pracy Xerox zapewnia większą automatyzację, aby utrzymać płynność pracy. Kampania personalizacyjna jest tworzona w XMPie Circle w oparciu o dane takie jak wzorce zakupowe klientów, a XMPie PersonalEffect generuje spersonalizowane strony i automatycznie tworzy odpowiednie PURL i kody QR, które umożliwiają zaangażowanie konsumentów. Następnie oprogramowanie do automatyzacji przepływu pracy Xerox® FreeFlow® Core automatycznie tworzy i przesyła gotowe do druku pliki PDF, o rozmiarach i wymiarach odpowiednich dla docelowych pras offsetowych i cyfrowych. Xerox® FreeFlow® Digital Publisher następnie wykorzystuje pliki do druku, aby automatycznie utworzyć katalogi internetowe i mobilne o odpowiednich rozmiarach dla różnych urządzeń.

    Wysoka jakość i niskie koszty druku atramentowego

Cyfrowo drukowane, zmienne strony, które symulują jakość offsetu, były zazwyczaj zbyt kosztowne dla produkcji katalogów. Innowacyjność rozwiązania Xerox polega na tym, że osiąga ono doskonałą, zbliżoną do offsetu jakość obrazu przy niskim koszcie druku atramentowego na nowej maszynie Xerox® TrivorTM 2400 Inkjet Press. Kluczowym czynnikiem jest nowy atrament High Fusion firmy Xerox, który również zwiększa wydajność poprzez drukowanie bezpośrednio na materiałach powlekanych offsetowo, bez potrzeby obróbki, powlekania wstępnego lub końcowego.

    Zautomatyzowane wykańczanie

Zwiększanie wydajności poprzez zautomatyzowane wykańczanie w linii jest powszechne, ale spersonalizowane katalogi stanowią wyzwanie. Mianowicie, strony offsetowe i cyfrowe, które muszą być klinowane, nie mogą być produkowane całkowicie w linii. Rozwiązanie Xeroxa spełnia to wyzwanie poprzez zastosowanie nowego urządzenia Muller Martini Presto II Digital Saddle Stitcher, które zawiera nową stację zbierającą. Strony offsetowe są ręcznie ładowane do stacji, a system przejmuje kontrolę, automatycznie zbierając wydrukowane cyfrowo i offsetowo strony i dopasowując je do odpowiedniej, spersonalizowanej okładki. Inne komponenty w rozwiązaniu Xerox Muller Martini Presto II Digital Finishing Line automatycznie wykonują inne kluczowe funkcje inline, w tym odwijanie i cięcie (na odwijarce Hunkeler), falcowanie (na falcerce Heidelberg Variable Stahl Folder) oraz zszywanie i przycinanie (na zszywaczu Muller Martini Presto II Digital Saddle Stitcher). Rezultat: spersonalizowane katalogi w wersji drukowanej, mobilnej i internetowej wyprodukowane w niemal całkowicie zautomatyzowanym procesie. Dzięki tym osiągnięciom katalogi drukowane nie tylko przeżyją odrodzenie - zostaną one na nowo odkryte jako osobiste, ukierunkowane i istotne, zwiększające przychody silniki zbliżenia do klienta. Jak możesz zacząć korzystać z personalizowanych katalogów? Koniecznie pobierz nasz eBook o katalogach, który jest pełen trendów branżowych, spostrzeżeń rynkowych i praktycznych porad, które pomogą Ci wykorzystać te możliwości. Chcesz więcej? Nasza seria segmentów rynku zawiera kluczowe spostrzeżenia i strategie, które pomogą Ci odblokować nowy wzrost w siedmiu segmentach aplikacji wspierających biznes - w tym Direct Mail, Digital Packaging, Photo Publishing i innych. - —

    2015 Xerox-InfoTrends Customer Research Raport DMA 2015 dotyczący wskaźnika odpowiedzi