single

Możliwości produkcyjnego druku atramentowego: Przekształć się, aby wygrać

Co napędza wzrost rynku drukarek atramentowych?

Produkcyjny druk atramentowy jest dobrze przygotowany do realizacji dzisiejszych strategii komunikacji związanej z drukiem i przekształceń biznesowych. Dlaczego? Co napędza rozwój druku atramentowego? Kilka rzeczy. Druk atramentowy jest idealny do wielu zastosowań i otwiera drzwi do nowych. Druk atramentowy zapewnia rezultaty, których nie są w stanie osiągnąć tradycyjne cyfrowe technologie kserograficzne i offsetowe, umożliwiając produkcję dużych ilości zmiennych treści po niższych kosztach.

Tylko druk atramentowy może w opłacalny sposób zaspokoić niektóre potrzeby poprzez:

    Umieszczanie spersonalizowanych, pełnokolorowych treści marketingowych na dużych ilościach zestawień Tworzenie dużych, napędzających zwrot z inwestycji, spersonalizowanych kampanii direct mail skrócenie czasu wprowadzania na rynek ukierunkowanych publikacji Ekonomiczną produkcję krótkich zleceń wysokonakładowych Przekształcenie katalogów ze statycznych druków offsetowych w spersonalizowane narzędzia zwiększające przychody

Te zalety sprawiają, że atramentowy system druku atramentowego jest niezbędnym elementem, jeśli chodzi o przekształcanie operacji drukowania w sposób znaczący.

Dlaczego Twój bilans pokocha urządzenia atramentowe

Wielu dostawców usług poligraficznych postrzega produkcyjny druk atramentowy jako sposób na ponowną ocenę swojej działalności i optymalizację operacji w celu obniżenia kosztów. Przykładowo, używanie czystych rolek papieru do drukowania na białym papierze pozwala zaoszczędzić pieniądze w porównaniu z tworzeniem i magazynowaniem offsetowych, wstępnie zadrukowanych warstw do nadruku. Ponadto, druk atramentowy ma niższe koszty jednostronicowe w porównaniu z kserografią.

Inne sposoby, w jakie atramentowy druk produkcyjny przekształca operacje drukowania poprzez redukcję kosztów całkowitych, obejmują:

    Konsolidacja sprzętu Automatyzacja przepływu pracy Zwiększona wydajność Mniejsza ilość odpadów i zapasów zoptymalizowany zestaw zadań Niższe koszty eksploatacji Wydajność przepływu pracy

Jak druk atramentowy zwiększa przychody

Kolejną korzyścią wynikającą z zastosowania technologii atramentowej jest wzrost przychodów. Osiągnięcie tego celu często wymaga przeprojektowania zadań offsetowych na druk atramentowy w celu wykorzystania danych zmiennych, co zwiększa znaczenie i wartość dla klientów i ich klientów. Inkjet produkcyjny przekształca aplikacje w celu stworzenia nowych źródeł przychodów poprzez:

    Bardziej efektywne spersonalizowane kampanie Lepsze pozyskiwanie przychodów Większą zdolność produkcyjną Szersze możliwości

Transformacja atramentowa otwiera drzwi do nowej pracy i nowego wzrostu, innymi słowy - paliwa rakietowego dla Twojego wyniku finansowego.

Atramentowe drukarki produkcyjne spełniają potrzeby marketerów

Wyjątkowa jakość obrazu i coraz szerszy wybór nośników sprawiły, że drukarki atramentowe są w stanie szybko, ekonomicznie i z dobrym skutkiem obsługiwać komunikację dostosowaną do potrzeb dużych grup odbiorców. Jest to zgodne z tym, co myślą marketerzy:

    92% marketerów oczekuje, że ilość przesyłek direct mail wzrośnie lub pozostanie na tym samym poziomie. 39% marketerów chce oferować bardziej dopasowane oferty oparte na danych. 74% marketerów dodaje ukierunkowane wiadomości do komunikacji transakcyjnej.

Możliwości druku atramentowego leżą w zastosowaniach. Produkcyjny druk atramentowy obsługuje wysokowartościowe aplikacje marketingowe, które pomagają marketerom aktywować skuteczne i wymierne strategie. Dzięki atramentowi, zadania wykonywane obecnie przy użyciu innych technologii mogą stać się bardziej opłacalne. Druk atramentowy może również pomóc w przekształceniu tych samych prac, tak aby stały się bardziej atrakcyjne i przyniosły nowe poziomy reakcji i przychodów.

Produkcja atramentowa służy strategiom wielokanałowym

Dzięki ciągłemu podnoszeniu jakości i stale poszerzanemu asortymentowi nośników, technologia atramentowa jest w stanie zaoferować znacznie więcej niż tylko realizację zadań, z którymi jest obecnie kojarzona. Wraz z dojrzewaniem technologii produkcyjnego druku atramentowego nastąpił ogromny rozwój i rozszerzenie oferty na więcej rynków i programów. Wydajność operacyjna drukarek atramentowych jest zgodna z takimi trendami, jak bardziej zaawansowana personalizacja. Gdy marketerzy uzupełniają druk atramentowy wiadomościami e-mail, stronami internetowymi, urządzeniami mobilnymi i innymi kanałami cyfrowymi w kampaniach omnikanałowych, konsumenci mogą wchodzić w interakcje z markami na własnych warunkach. Odpowiednia, atrakcyjna komunikacja zwiększa ruch na stronie, poprawia doświadczenia klientów i ostatecznie zwiększa przychody. Badania wykazały, że może to zwiększyć zyski nawet o 60%* w porównaniu z podejściem opartym wyłącznie na druku. Nic dziwnego, że urządzenia atramentowe przyciągają uwagę marketerów.

Przygotuj się na migrację technologii atramentowej

Większość dostawców usług druku, którzy po raz pierwszy zapoznają się z technologią atramentową, musi dokonać migracji technologicznej, polegającej na przeniesieniu lub konsolidacji nakładów z urządzeń offsetowych lub urządzeń kserograficznych na papier cięty. Jednak transformacja biznesowa oznacza coś więcej niż tylko wymianę drukarki. Oprócz oczywistych różnic między każdą technologią w zakresie zarządzania atramentem, nośnikami i kolorem, możliwości migracji do drukarek atramentowych wiążą się z wyjątkowymi względami operacyjnymi. Doradcy technologiczni i partnerzy sprzedawców mogą pomóc Ci w odpowiedzi na kluczowe pytania. W tym blogu można również znaleźć materiały pomocne w podróży z atramentem,

Możliwości związane z drukarkami atramentowymi sprowadzają się do tego: Przekształć swoją działalność, aby obniżyć koszty i uzyskać nowe źródła przychodów. W tej białej księdze omówiono, co należy wziąć pod uwagę, porównując technologię atramentową z offsetową i kserograficzną. Omówiono również zastosowania, które najbardziej korzystają z możliwości druku atramentowego, w tym transakcje, direct mail, książki i publikacje oraz katalogi. Co za okazja!

Gartner Group i Leading on the Edge of Chaos, Emmett C. Murphy i Mark A. Murphy