single

Zmiany w marketingu internetowym w 2014 r.

Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Według magazynu Forbes, Internet drastycznie zmienił sposób, w jaki firmy sprzedają swoje usługi. Najbardziej znacząca zmiana nastąpiła w inbound marketingu i przewidują, że siedem trendów marketingowych zdominuje 2014 rok, w tym:

    Wzrost w marketingu treści Zróżnicowany marketing w mediach społecznościowych Treści skoncentrowane na obrazie Prostsze komunikaty marketingowe Marketing przyjazny dla urządzeń mobilnych Reklamy retargetingowe wykorzystujące cookies Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

Trend ten monitorujemy od kilku lat w wielu różnych projektach badawczych. Na przykład w badaniu 2013/2014 i NAQP Sales and Marketing, kiedy uczestnicy zostali poproszeni o wymienienie wszystkich narzędzi marketingowych, z których korzystają firmy, ich strona internetowa była wybierana 39% razy, co stanowiło numer dwa na liście. Na pytanie, jakie jest najskuteczniejsze narzędzie marketingowe, strona internetowa była wybierana w 72% przypadków, co dawało drugie miejsce na liście najskuteczniejszych narzędzi. Ale marketing internetowy ma się zmienić, a żeby zrozumieć tę zmianę, musimy porozmawiać o dwóch konkurujących ze sobą strategiach: próbie uzyskania wyższej pozycji na liście wyszukiwarki Google i uczestniczeniu w mediach społecznościowych, pomaganiu ludziom w odkrywaniu Twoich treści na Facebooku, LinkedIn, Pinterest i wielu innych stronach. Rozmawialiśmy o różnicy między optymalizacją pod kątem wyszukiwarek, czyli SEO, a optymalizacją pod kątem mediów społecznościowych, czyli SMO, w poprzednim blogu. Ta debata trwa do dziś i nikt tak naprawdę nie wie na pewno, czy SEO czy SMO jest bardziej efektywne, a w rzeczywistości wiele osób zabezpiecza się i mówi, że wymaga to połączenia obu tych metod, aby osiągnąć efekt synergii. Conversational Search. Dla tych, którzy wierzą w SEO lub synergię SEO i SMO, powinieneś być świadomy ostatniej zmiany w algorytmie Google znanej jako Hummingbird, która sprawi, że wyszukiwanie będzie bardziej konwersacyjne. Będąc w stanie obsługiwać "konwersacyjne wyszukiwanie" oznacza, że może szybko parsować całe pytania i złożone zapytania. Według entrepreneur.com, "Przed Hummingbird, Google zignoruje pewne słowa w zapytaniach. Teraz Google bierze pod uwagę każde słowo w zapytaniu, aby lepiej zrozumieć intencje. Znaczenie słów kluczowych z długiego ogona wzrosło ogromnie w wyniku Hummingbird." Najlepszym sposobem na prawdziwe zrozumienie konwersacyjnych wyszukiwań jest wypróbowanie ich samemu. Apple daje dyktowanie w obu swoich najnowszych iPhone'ach i najnowszych systemach operacyjnych Mac (dyktowanie i mowa w preferencjach systemowych). Wystarczy znaleźć miejsce, gdzie można kliknąć przycisk i mówić do urządzenia i obserwować, jak wyszukiwania pojawiają. Jest to najnowsza zmiana w algorytmie wyszukiwania Google i będzie zyskiwać na znaczeniu, ponieważ coraz więcej osób wyszukuje za pomocą aktywacji głosowej na swoich komputerach, zestawach szablonów i telefonach. Najważniejszym pytaniem jest jednak to, jak można wykorzystać te informacje o zmianie w algorytmie Google, aby pomóc uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarce Google. Odpowiedź najprawdopodobniej znajduje się w słowach kluczowych z długiego ogona związanych z wyszukiwaniami Google. Długie słowa kluczowe ogon używać bardziej specyficzne słowa do kierowania bardziej specyficzne produkty lub usługi. Większość ekspertów uważa, że 70% wszystkich wyszukiwań obejmuje wiele słów i są znane jako wyszukiwania z długiego ogona. Na przykład, zamiast mówić "drukowanie atramentowe" można wyszukać "drukowanie produkcyjne atramentowe dla dokumentów transakcyjnych". Moja rada jest taka, aby uczyć się o słowach kluczowych, patrząc na inne witryny, które osiągają wysokie pozycje w wyszukiwarce Google z wyszukiwania organicznego. Zajrzyj również na stronę Google AdWords. Po zrozumieniu słów kluczowych z długiego ogona, możesz użyć tych informacji do osadzenia słów kluczowych w blogach, postach w mediach społecznościowych i na stronach internetowych. - Howie Fenton jest konsultantem w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym i zakładom produkcyjnym w zakresie porównywania wydajności z liderami branży, zwiększania wydajności oraz dodawania usług cyfrowych i wartościowych poprzez badania klientów. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.