single

Jak przygotować siebie i swój zespół na wspaniały 2015 rok

Niektóre drukarnie mają obecnie trudne warunki. Z pewnością jest ku temu kilka dobrych powodów. Marże zysku są ograniczane. Zmniejsza się wolumen. Kupujący coraz bardziej koncentrują się na cenie. Ale istnieje również alternatywne spojrzenie na branżę. Jest on sprzeczny z typowym spojrzeniem na nasz rynek.

Jest wiele firm, które radzą sobie bardzo dobrze.

Znalazły odpowiedni rodzaj klientów. Osiągają dobre zyski. Przyszłość rysuje się dla nich w jasnych barwach. Jak te firmy osiągają takie wyniki? Oczywiście, jest w tym dużo planowania, kreatywnej wizji i czasami odrobina szczęścia. Drukarnie te zazwyczaj stosują również staranne procesy planowania. Oto trzy strategie, które widziałem używane przez firmy odnoszące sukcesy. Pomogą Ci one mapować, gdzie chcesz wziąć swoją firmę w ciągu najbliższych 12 miesięcy i dalej. Pierwsza z nich nie wydaje się od razu mieć nic wspólnego z planowaniem w ogóle.

Bądź pozytywny

To może wydawać się prostą rzeczą do powiedzenia. Może również wydawać się trudne w dzisiejszym środowisku biznesowym. Jednak język używany w codziennej komunikacji może mieć ogromny wpływ na to, jak postrzegają Cię współpracownicy i klienci. Warto skupić się na tym, co chcemy, aby się stało, a nie na tym, czego nie chcemy. Jest pewna osoba, z którą poproszono mnie o pracę nad jednym projektem. Osoba ta zawsze wydaje się skupiać na tym, co jest nie tak z projektem. Nigdy nie słyszałem, aby wyrażała pozytywne opinie na jakikolwiek temat. To powoduje, że cały zespół jest zdołowany. Trudno jest wykrzesać z siebie entuzjazm. Gdybym był jego klientem, już dawno temu znalazłbym alternatywnego dostawcę. Pozytywne nastawienie jest ważne - zwłaszcza przy planowaniu. Planowanie jest tym, na czym skoncentrujemy się w następnej strategii.

Skup się na kluczowych strategiach

Wypisz trzy kluczowe rzeczy, które chciałbyś osiągnąć w tym roku. Upewnij się, że są to konkretne, mierzalne cele. Dla każdego z tych celów wyznacz 12 etapów, które muszą zostać zrealizowane, aby osiągnąć te strategie. Staną się one miesięcznymi mini-celami. Dzięki nim będziesz miał pewność, że stale postępujesz w kierunku osiągnięcia swoich celów na koniec roku. Jest jeszcze jedna rzecz, którą warto zrobić, aby upewnić się, że osiągniesz swoje cele.

Zapisz swoje trzy cele na cały rok

Możesz wydrukować zestaw spisanych celów. Alternatywnie, możesz wybrać mapę myśli lub wizualną reprezentację celów. Ważne jest to, że zapisując je, zobowiązujesz się do nich psychicznie. Pamiętaj, aby podzielić się swoimi celami z zespołem. Podejmujesz w ten sposób publiczne zobowiązanie. Członkowie Twojego zespołu pomogą Ci w osiągnięciu tych celów. A jeśli są to cele firmowe, ważne jest, aby każdy o nich wiedział i zaczął się do nich zobowiązywać.

Zacznij 2015 rok dobrze! 3 sposoby na zapewnienie udanego roku dla Ciebie i Twojego zespołu

Te trzy strategie to Twoja mapa drogowa do sukcesu

Jeśli wprowadzisz je w życie, masz znacznie większe szanse na to, że Twoja firma naprawdę ruszy do przodu w 2015 roku. To Twoja szansa, aby stać się jedną z tych firm, które w pełni wykorzystują istniejące możliwości.