Wygoda DIY 24/7/365 dzięki Web-to-Print
Jaka jedna rzecz ułatwiłaby Ci wykonywanie pracy? Dla niektórych to posiadanie odpowiednich narzędzi. Dla innych jest to możliwość sprawowania pewnej kontroli nad swoją pracą. Jeszcze inni twierdzą, że chodzi o większą elastyczność i swobodę w zakresie tego, kiedy i gdzie mogą wykonywać swoje obowiązki.
Cóż, jeśli prowadzisz firmę wielo-lokalizacyjną lub franczyzową, ludzie, którzy dla Ciebie pracują, mogą mówić o każdej z tych trzech rzeczy, a nawet o wszystkich trzech. Twoi franczyzobiorcy, sprzedawcy i marketingowcy chcą wykonywać swoją pracę bez dramatów, kłopotów i czasu. A dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu - witrynie Web-to-Print - mogą mieć to wszystko.
Web-to-Print to wszystko
Co to jest Web-to-Print? Jest to portal oparty na chmurze, który pozwala wszystkim członkom Twojego zespołu łatwiej zarządzać swoimi zadaniami. Dzięki niemu można przechowywać, organizować i zarządzać wszystkimi zasobami marketingowymi firmy, personalizować treści i zapewnić każdemu dostęp do tego, czego potrzebuje, aby dobrze wykonywać swoją pracę. Upraszcza to procesy marketingowe, budowania marki i sprzedaży - a do tego jest zawsze włączone i dostępne z laptopa, komputera stacjonarnego lub smartfona.
ZWIĄZANY POST: USPRAWNIENIE BUDOWANIA MARKI FRANCZYZOBIORCY DZIĘKI TECHNOLOGII WEB-TO-PRINT
Sklep, który nigdy się nie zamyka
Zastanów się nad ostatnim punktem. Niezależnie od tego, czy Twoi pracownicy znajdują się na drugim końcu miasta, czy na całym świecie, wszystkie materiały są zawsze dostępne. I można je zamówić o każdej porze, niezależnie od tego, czy jest to środa o 3:24 czasu środkowego w Chicago, czy sobota o 21:08 czasu AEST w Sydney. To nie ma znaczenia.
Twoi menedżerowie, sprzedawcy lub franczyzobiorcy mogą więc być w biurze. A w dzisiejszych czasach być może siedzą przed laptopem przy kuchennym stole. Albo w lokalnym parku. I znowu - to nie ma znaczenia. Mając odpowiedni dostęp, mogą oni dostosowywać szablony, zatwierdzać i drukować wszelkiego rodzaju profesjonalnie wyglądające materiały drukowane, a także pracować nad kampaniami e-mailowymi, filmami wideo, prezentacjami, produktami promocyjnymi i nie tylko. A to przekłada się na znacznie szybszy czas realizacji każdego z tych zadań.
Możliwość samoobsługi
Może się zdarzyć, że dla Ciebie zarządzanie zasobami cyfrowymi nie wiąże się z faktycznym zarządzaniem. Zamiast tego, być może musisz radzić sobie z:
- nierzetelnymi usługami transferu plików
- niekończącymi się rozmowami z informatykami
- długimi i zagmatwanymi łańcuchami e-maili
- niepotrzebnymi poszukiwaniami brakujących zasobów
- przeszukiwaniem współdzielonych dysków z niespójnymi nazwami plików.
Czy któryś z tych problemów brzmi znajomo?
Jeśli jest to dla Ciebie frustrujące, to z pewnością jest to samo dla członków Twojego zespołu i franczyzobiorców.
Dzięki Web-to-Print otrzymujesz intuicyjną, kompleksową platformę dla wszystkich swoich materiałów. Jedna baza danych jest bardziej bezpieczna i pewna niż rozproszone podejście, które szkodzi zarówno Twojej produktywności, jak i marce.
Koniec z długimi cyklami zatwierdzania i wprowadzania zmian oznacza koniec czekania, zmiany kierunku i frustracji. Użytkownicy portalu mogą edytować pola w czasie rzeczywistym i natychmiast pobierać lub drukować dokumenty. Nie martw się - nadal zachowujesz kontrolę nad przekazem i spójnością marki. Na przykład obrazy, kolory marki, znaki towarowe, logotypy lub zastrzeżenia można zmienić za pomocą jednej aktualizacji wszystkich odpowiednich zasobów.
Wszystkie inne elementy można natychmiast dostosować do własnych potrzeb - oferty, ceny, daty, dane kontaktowe i inne - wszystko to jest konfigurowane przez użytkownika. W ten sposób znacznie zmniejsza się liczba wąskich gardeł utrudniających szybkie dostarczanie materiałów, gdy są one potrzebne.
RELATED POST: W PROSTY SPOSÓB ZAPEWNIJ SPÓJNOŚĆ MARKI
Prostota rządzi dniem
Gdy osoby, którym pomagasz, mogą swobodnie uzyskać potrzebne im materiały marketingowe w portalu Web-to-Print, bez ciągłego zwracania się do Ciebie, prowadzi to do zmniejszenia liczby jednorazowych zamówień i zwiększenia odpowiedzialności franczyzobiorców i zespołu za cały proces.
Sprawna komunikacja i scentralizowany punkt sprzedaży zapewniają kontrolę nad marką oraz możliwość samodzielnego dostosowywania materiałów przez każdego członka zespołu, a także łatwe i szybkie wprowadzanie ich na rynek. Materiały dodatkowe tworzone i zamawiane w ciągu kilku minut, a nie dni,
Ostatecznie, sklep Web-to-Print oszczędza czas, pieniądze i zapewnia spokój ducha.
W firmie Ironmark pomogliśmy wielu właścicielom firm wielooddziałowych w osiągnięciu ich celów związanych z zapewnieniem wygody "zrób to sam" w utrzymaniu spójności marki poprzez portale Web-to-Print. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultacje z Jessicą, naszym ekspertem, i jej zespołem. Uwielbiamy opracowywać rozwiązania, które zamienią Twoje problemy z materiałami marketingowymi w coś, z czym możesz usiąść i uśmiechnąć się.