single

Wykorzystanie komunikacji transakcyjnej do osiągnięcia rentownego wzrostu

Czy Twoi klienci szukają bardziej efektywnych kosztowo sposobów na zwiększenie sprzedaży? Jeśli tak, zachęć ich do przyjrzenia się ich obecnej bazie klientów. Badania pokazują, że sprzedaż nowemu klientowi może być siedmiokrotnie droższa niż istniejącemu. Dobrym miejscem do rozpoczęcia są istotne informacje dla klientów, które Twoi klienci już wysyłają, takie jak wyciągi z konta i rachunki. Dokumenty te są uważane za materiały "do przeczytania", przykuwające uwagę odbiorcy średnio na 3 do 5 minut! To praktycznie wieczność w porównaniu z innymi kanałami - takimi jak e-mail - gdzie odbiorcy spędzają średnio tylko 15 sekund.

Biała przestrzeń jeszcze nigdy nie była tak opłacalna

Kluczową cechą tych dokumentów jest ich nieodłączna biała przestrzeń - stanowiąca doskonałą nieruchomość, która może być wykorzystana do umieszczenia "darmowych" komunikatów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży i sprzedaży krzyżowej produktów i usług. Świadome organizacje od lat postrzegają te białe przestrzenie jako billboardy. Przykłady włączania komunikatów marketingowych do dokumentów transakcyjnych w celu wywołania zachowań zakupowych obejmują: kupony oferujące dodatkowe oszczędności przy przyszłych zakupach, informacje o nowych produktach lub usługach, komunikaty dotyczące aktualizacji i promocje sprzedaży.

Ewolucja druku transakcyjnego

Obecnie można w pełni wykorzystać potencjał maksymalnego wykorzystania białej przestrzeni dokumentu za pomocą hiper-targetowanych komunikatów marketingowych - ale nie zawsze tak było. Marketing transakcyjny: An Opportunity for Growth. Pobierz eBook już dziś! W przeszłości kolorowe powłoki drukowane były na prasach offsetowych - zazwyczaj ze statycznym przekazem marketingowym - i przechowywane do czasu, gdy były potrzebne. Zmienne dane transakcyjne były później dodawane za pomocą obrazowania laserowego na drukarkach na arkuszach ciętych lub rolowych z podawaniem ciągłym. Komunikaty marketingowe kierowane do konsumenta były w najlepszym wypadku lekko segmentowane. Obecnie, dzięki pojawieniu się cyfrowych pras atramentowych i zautomatyzowanych procesów roboczych, wyeliminowano potrzebę dwuetapowego procesu. W jednym przejściu można wyprodukować wysokiej jakości, pełnokolorowe zestawienia danych zmiennych za pomocą "przepływu pracy na białym papierze". Eliminuje to całkowicie konieczność przechowywania wstępnie wydrukowanych formularzy, redukując jednocześnie liczbę punktów kontaktu z człowiekiem i potencjalnych błędów.

Zwiększanie wydajności komunikacji

Ponieważ Twoi klienci starają się ograniczyć wydatki i lepiej zarządzać kosztami, możesz pozycjonować transakcyjną komunikację marketingową jako sposób na optymalizację punktów kontaktu z klientem. Włączając komunikaty marketingowe do komunikacji, która jest już przeznaczona do strumienia pocztowego, można uzyskać znaczące oszczędności kosztów poprzez konsolidację liczby wysyłanych do konsumentów przesyłek.

Jak można rozpocząć oferowanie drukowanej, transakcyjnej komunikacji marketingowej?

Koniecznie pobierz nasz eBook o marketingu transakcyjnym, w którym znajdziesz trendy branżowe, spostrzeżenia rynkowe i praktyczne porady, które pomogą Ci wykorzystać te możliwości. Chcesz więcej? Nasza seria dotycząca segmentów rynku zawiera kluczowe spostrzeżenia i strategie, które pomogą Ci odblokować nowy wzrost w siedmiu segmentach zastosowań wspierających biznes - w tym Direct Mail, Digital Packaging, Photo Publishing i innych.